Imam "prijateljico" ki je zelo nesramna do mene, vedno govori da ponavljam za njo če prav ponavlja ona za mojo prijateljico ali pa vidi to na tiktoku, se smeje ko se kdo norčuje iz mene, govori zelo grdo o mojem telesu, trača in govori ne resnice o meni... Stalno se valja po fantih in jim govori "bestie", in najhujše je da je sploh ne morem od****t ker je moja paralelka in jo bi tako ali tako videla vsak dan. Milijon krat sem slišala da je samo ljubusumna name ali pa da samo nima samozavesti / je insecure, ampak to mi nic ne pomaga, saj vem da je, kako naj to zaustavim? (Oprostite za grde besede..)
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da si zaradi “prijateljice” (rečiva ji rajši sošolka, ker to, kar opisuješ, ni opis prijateljice?) zelo jezna in razburjena. Če prav razumem tvoje sporočilo, je ta sošolka do tebe zelo nesramna, to njeno vedenje pa se kar naprej ponavlja. Zmerja te, te ponižuje in se drugim laže o tebi. Ti si želiš to vedenje nekako zaustaviti, kar se mi zdi povsem razumljivo in zdravo. Kar doživljaš, je neprimerno in nihče si ne zasluži takšnega odnosa. Strinjam se s tabo, da se moraš zavarovati. Si o tej težavi že poskusila govoriti s kakšno odraslo osebo (npr. starši, razredničarko, šolsko svetovalno službo)? Če še nisi, bi bilo smiselno, da se obrneš na odraslega, ki mu zaupaš. Kar še lahko narediš sama je, da soočiš to sošolko, da je njeno vedenje neprimerno in da želiš, da se do tebe obnaša spoštljivo. Misliš, da bi to zmogla? To lahko narediš tudi ob prisotnosti odrasle osebe – na primer šolske svetovalne službe, ki bo skrbela za to, da je komunikacija med vama spoštljiva in da ima vsaka možnost povedati svoje občutke in videnje situacije.
Lep pozdrav
Maruša Grešak, mag. psihologije
Ne
Nekdokive
To je pa primer tega kako so nekatere punce v puberteti lahko zelo nesramne,
Predlagam ti da se z njo pogovoriš o tem in če se nič ne spremeni najdi boljše ljudi, vem da je to zelo težko ampak če si res želiš da se stvari spremenijo je to verjetno edini način
Good luck girl!!
Na
Nama
Hej, ja velikokrat se zgodi ( posebaj v mladih letih) da so punce ljubusumne, hocejo pozornost ipd...
ce te prijateljica zali, se ti posmehuje ipd to ni prava prijateljica, prava prijateljica bi te mogla spostovati, te imeti rada in biti na tvoji strani.
jaz ti svetujem da jo povabis na pogovor na samem, povej ji vse kar te moti in kar te boli, ce se ti opravici in tega ne pocne vec je super, ce pa stvari tudi po pogovoru ponavlja ti svetujem da se od nje enostavno umaknes.
Ce nekdo ne spostuje tebe ni vreden tvojega casa in druzbe.
srecnoCitiraj