KAJ NAJ NAREDIM
Moja prijateljica mi je včeraj rekla da grdo govorim o njej. Rekla je da sem ji uzemala mačka iz rok (maček je moj) in da sem ji rekla da se bojim da ji bo padel iz rok. Njej res nisem mogla zaupati čisto majhnega mucka+ zunaj sva bili in bi maček lahko pobegnil. Sama mislim da to ni grdo govorjenje o njej. Ali naj ji povem kaj jaz mislim ali naj se samo neham družiti z njo? To se je dogajalo med poletnimi počitnicami in minilo je vsaj pol leta ona pa to zamero šele včeraj izrazi. In še to ona je k meni prihajala samo ko sta ji njen ati in njena mačeha to naročila. Torej res rabim pomoč kaj naj naredim?
Hvala vsem ki mi boste svetovali????
Uredništvo
Martina Bošnjaković

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem, da te je presenetilo, ko ti je prijateljica po tolikem času povedala, da jo je nekaj zmotilo. V takih situacijah je najboljše, da se pogovorita in razčistita nesporazum, namesto da bi se kar prenehali družiti.
Predlagam ti, da ji mirno razložiš, da nisi želela govoriti nič slabega o njej ali jo kakorkoli prizadeti, temveč te je preprosto skrbelo za svojega mačka, ker je bil še majhen in si se bala, da bi pobegnil. Glede tega, da je zamero izrazila šele po pol leta, jo lahko (prijazno) vprašaš, zakaj je to prinesla na dan šele zdaj in se potrudiš razumeti tudi njen pogled na situacijo. Pogovor včasih pomaga, da bolje razumemo drug drugega in lažje rešimo nesporazume. Pomembno pa je, da pri tem obe prisluhneta druga drugi in se potrudita razumeti obe plati.
Omenila si tudi, da imaš občutek, da prijateljica hodi k tebi le takrat, ko ji to naročita njen oče in mačeha. Če te to moti, ti predlagam, da se z njo tudi o tem iskreno pogovoriš. Lahko ji poveš, da si imela zaradi tega občutek, da si sama ne želi preživljati časa s tabo in te je to nekoliko prizadelo (če se s tem strinjaš, seveda).
Upam, da se bo pogovor s prijateljico lepo iztekel in da bosta uspešno razrešili težavo.
Lepo bodi!
Martina Bošnjaković, dipl. psih. (un)