Pozdravljeni,
Upam da mi lahko pomagate. Torej zanima me kaj naj storim. Z mojo prijatlejico sem se res dobro razumela zdaj pa se mi zdi kot da me noce več. Sploh mi ne odgovarja vec. Kaj naj storim? Hvala za odgovor.
• Uredništvo
Tina Toman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Napisala si bolj malo podatkov, zato je težko podati konkreten odgovor. Verjamem, da te zadeva »muči« in ti ni vseeno. Predvidevam, da sta imeli pred tem s prijateljico dober odnos in ni bilo težav. Vzrokov zakaj se prijateljica sedaj tako obnaša do tebe je lahko ogromno.
Svetujem ti, da najprej pri sebi pomisliš, če se je morda zgodil kakšen tak dogodek, da bi ti lahko prijateljica kaj zamerila oziroma bila jezna nate. Morda ima kakšne težave in si trenutno želi biti sama. Res je, da bi ti lahko povedala, da rabi čas in mir, saj zato imamo prijatelje, da nam stojijo ob strani in se lahko zanesemo nanje. Vendar morda tega v njeni situaciji ne zmore. Napiši ji sporočilo, da ti naj sporoči vsaj vzrok, saj te skrbi zanjo. Je pa res, da prisiliti v prijateljstvo ne moremo nikogar. Želim pa ti, da se vama uspe pogovoriti in bosta nadaljevali prijateljstvo, saj je to eden izmed odnosov, ki nas ljudi zelo bogati in za katerega se je vredno včasih tudi malo potruditi in vztrajati.
Vse dobro ti želim!
Tina Toman, prof. sociologije in uni. dipl. politologinja