Učeraj popoldne so se moje dve najboljše prijateljice družile brez mene .In najhuje je ker me niste niti povabile če se bi družila z njimi .
Pi
Pitt
Draga punca,
Ce se prijateljice druzita brez tebe se ne pomeni da se te izogibata, vseeno imata pravico se podruziti tudi same. Stara sem 25 in sem imela veliko casa isti problem kakor ti ker smo 3 najboljse prijateljice in vcasih sta se veckrat dobile same kokr vse 3 skupaj in sem se vecinoma casa pocutila odvec, kakor da se me bosta znebile vsak cas ampak ni bilo tko.. Kdaj jima pase biti same tako kot jima pase kdaj biti ena na ena z mano in zato ni tretja jezna.. Ceprav smo najboljse prijateljice imamo vsaka z drugo vseen nekako drugacno prijateljstvo, drugacne pogovore, fore in je fino da se lahko kdaj tudi 1 na 1 podruzimo in tko posvetimo vec casa ena drugi. Verjetno ti bo vse bolj jasno ko bos starejsa.
Ne sekiraj se, ker bo verjetno cist vse okej (:
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena punca.
Praviš, da sta se tvoji dobri prijateljici družili sami, brez tebe. Iz tvojega sporočila lahko sklepam, da si ob tem verjetno občutila določena negativna čustva, kot so razočaranje, žalost, lahko tudi jezo. Predvidevam, da si se počutila osamljeno, izločeno. S prijateljicama se o tem lahko pogovoriš. Marsikatero nesoglasje, zamero ali le dvom v odnosih lahko učinkovito rešimo z iskrenim pogovorom, za katerega si moramo vzeti dovolj časa. Povej jima, kako si se počutila. Hkrati pa bodi pozorna na to, kaj ti bosta sporočali prijateljici. Verjamem, da boste skupaj lahko prišle do zaključka, ki bo v dobro vseh.
Lepo bodi!
Lea Prinčič, mag. psihologije