hej lansko leto ko sem hodila v osmi razred sem bila v groznem stanju saj smo imeli druzinske tezave od moje mame sedaj pokojni moz jo je pretepal in to sem morala ves cas poslusati in grozno mi je bilo mentalno sem bila unicena in to je vplivalo na moje odnose z ljudmi in ker sem overthinker ali kako naj drigace recem se kar razmisljam kako sem se mogoce kaksnim zamerila kaj so si mislilili in si se sedaj mislijo o meni in vse to je prislo za mano nevem kaj naj sekiram se za to da sem se tako obnasala do njih in vse ostalo sedaj smo v super odnosih vendar se kar razmisljam o preteklih dogodkih in ne morem nehat
Uredništvo
Urška Meolic Kotnik

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
glede na to, kar si nam zaupala, si se v preteklem letu znašla v hudi situaciji, kjer je trpela cela družina. Tvoja mama je utrpela telesno nasilje, ti pa posledično poleg nje psihično, kar je vplivalo na tvoje odnose z ljudmi. Trenutno razmišljaš o tem, da si se komu zamerila in kaj si o tebi mislijo ter so si mislili takrat. Praviš, da imate zdaj dobre odnose, a ti o tem še razmišljaš.
Morda bi bilo dobro tem ljudem povedati o celotni situaciji, ki je takrat vplivala nate in na tvoj odnos do njih. Če seveda o tem še ničesar ne vedo. Če jim to zaupaš, bodo lahko bolje razumeli, zakaj si imela takrat takšen odnos do njih in kaj je vse vplivalo na to. Če o tem že vedo, verjetno razumejo, da ti ni bilo enostavno in da se zato nisi mogla drugače vesti.
Glede na to, da si sama doživela večjo travmo, ko si zraven mame trpela in to izkušala, bi bilo smiselno premisliti o tem, da bi poiskala strokovno pomoč, kjer bi lahko o tem spregovorila ter predelala te dogodke, ki so imeli vpliv na te. To lahko namreč v nadaljnjih odnosih še vedno vpliva nate in se kdarkoli pojavi na plano. Zaradi tega bi bilo verjetno pomembno in koristno vse skupaj čimprej razdelati s strokovnjakom, ki bi te pri tem vodil in usmerjal.
Upam, da ti bo odgovor v pomoč in te lepo pozdravljam,
Urška Meolic Kotnik, mag. psihologije