pozdravljeni,
zanima me če mi lahko pomagate pri tej težavi/dilemi.
v šoli nimam velio prijateljev (4) vsi ostali fantje/punce se iz mene norčujejo/me opravljajo ( mislijo da sem čudna, grda, podhranjena...) kar me sicer do neke mere ne moti (večino časa). Zadnje čase pa imam sanje o tem da sva z mojo bivšo prijateljico spet prijateljici. Zdaj ne vem kaj naj naredim, mogoče je to v moji podzavesti in nekje čutim da bi rada da bi rada da sva  spet prijateljici. Naj jo vprašam? Prosim če bi mi svetovali.
L.p. človek
• čl
človek
Ali mi lahko prosim odgovorite?
L.p. človek
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljena,
v spletni svetovalnici vsak dan prejmemo veliko vprašanj, zato naši svetovalci ne zmorejo vedno odgovoriti isti dan. Tvoje sporočilo smo posredovali svetovalki, ki ti bo odgovorila kakor hitro bo lahko.
Vse dobro ti želimo in lep pozdrav iz uredništva.
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Žal mi je, da se tvoji sošolci iz tebe norčujejo in te opravljajo. To je zelo grdo in te lahko zelo prizadene. Omenjaš, da te to sicer ne moti, ampak kot opažaš in opisuješ, te to podzavestno vseeno bremeni. Si o tem, kar se dogaja, že s kom spregovorila? Če ne, predlagam da o situaciji spregovoriš z nekom v šoli, ki mu zaupaš (npr. razredničarki, šolski svetovalni delavki, najljubši učiteljici) ali pa s starši. Obnašanje, ki ga trpiš s strani sošolcev namreč ni dopustno in nisi ga dolžna tiho prenašati.
Zdaj pa k tvojemu konkretnemu vprašanju. Praviš, da se ti ponavljajo sanje, da sta s to punco zopet prijateljici in da se sprašuješ ali naj z njo o tem spregovoriš. Težko se odločim namesto tebe ali naj jo vprašaš, če želi biti ponovno prijateljica s tabo. Lahko pa mi poveš malo več, zakaj sta nehali biti prijateljici, kakšen je vajin odnos trenutno, in ali si z njo že kdaj poskušala ponovno vzpostaviti stik, odkar sta skregani. Je ona ena izmed sošolk in sošolcev, ki se iz tebe norčujejo? Če mi lahko malo bolj opišeš vajino prijateljstvo in zakaj se je končalo, ti bom lažje dala konkretni nasvet.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije
• čl
človek
Pozdravljeni Maruša Grešak,
vprašali ste me o odnosu z bivšo prijateljico. Torej v vrtcu sva bili najboljši prijateljici, vse sva počeli skupaj, v 3. razredu (do zdaj) sva tudi hodili na balet skupaj. To se je nadaljevalo do 5.-6. razreda. V 7. (zdaj) pa se je čisto spremenila:, druži se z drugimi prijatelji, jar tako se je nahala družiti z mano... Večkrat jo tudi slišim da s svojimi prijateljicami govori o meni da sem čudna grda itd. ko mislijo da jih ne slišim...
L.p. človek
• en
ena punca
hej
Če veš da te za tvojim hrbtom opravljajo, je bolje da jih pustiš pri miru in prekineš stike z sprijateljico. Sem imela podobno izkušnjo in mi je bilo zelo težko kar pozabiti na to prijateljico ampak se počutim bolje ker vem da imam zdaj prave prijatelje ob sebi.
Upam da sem ti kaj pomagala:)
• Uredništvo
Maruša Grešak
Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Žal mi je, da te je prijateljica tako odrezala iz svojega življenja. Če prav razumem, se je to zgodilo nenadoma, brez da bi se skregali ali pa da bi ti ona pojasnila, zakaj se je nehala družiti s tabo? To mora biti zelo boleče. Predstavljam si tudi, da si zelo zmedena in se sprašuješ, kaj se je zgodilo. Verjetno želiš tudi zaradi tega govoriti z njo. Ne morem se odločiti namesto tebe, kaj je najboljše narediti v dani situaciji. Po eni strani bi bilo namreč zate zelo dobro, da bi se z njo lahko pogovorila, ji povedala, kako se počutiš in v najboljšem primeru razčistila celotno situacijo. Da ne veš, kaj se je zgodilo in zakaj je do tebe nenadoma nesramna, je namreč zate zelo zelo težko. Po drugi strani pa imam pomisleke, ali te bo pripravljena poslušati in se s tabo pogovarjati o tem? Glede na to, da sta bili en dan zelo dobri prijateljici, drugi dan pa te je začela ignorirati, za tvojim hrbtom pa o tebi grdo govori, se mi poraja vprašanje, do kolikšne mere ji lahko (ponovno) zaupaš. Misliš, da se bo pripravljena pogovarjati s tabo? Si drugače o vsej situaciji že spregovorila s kakšnim odraslim?
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije