Pozdravljeni. Pišem vam ker imam problem. V šoli me vsi hecajo o moji simaptiji-D. V njega sem že od 4 razreda torej že 4 leta ker sem zdaj v 7.ratredu on je pa v 9.razredu.Lajnsko šolsko leto so vsi izvedeli v koga sem zaradi moje sestrične in me zdaj hecajo. Npr. Pusti ga on je neprimeren za tebe itd.Sicer mislim da je v mene tudi on zaljubljen saj v šoli med odmorom je cel čas v moji bližini in me gleda v oči ker smo na hodniku med odmori. Je pa tudi problem ker je moj in tudi njegov prijatelj v mene-A. In zdaj me hecajo o A-ju in D-ju. Moja prijateljica govori da je D v mene zaljubljen in ji verjamem. Samo pa me skrbi ker je tudi A v mene zaljubljen. Prosim ZA ČIM HITREJŠI Odgovor kaj lahko naredim, ker sem zelo žalostna glede tega ker me hecajo o D-ju in A-ju. Pa kaj lahko naredim glede tega. Lp.
Uredništvo
Anja Knez

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena, »Kaj naj naredim«,
vesela sem, da si se s svojimi dilemami obrnila name in mi v svojem zapisu zaupala, v kakšni situaciji si se znašla. Če prav razumem, si že dlje časa zaljubljena v fanta, ki zdaj obiskuje 9. razred, ob enem pa si spoznala, da je vate zaljubljen njegov oz. tudi tvoj prijatelj. Situacija, v kateri si se znašla, te skrbi, saj ne veš, kaj narediti, ob enem pa te žalosti ravnanje tvojih sošolcev, prijateljev, ki te na račun dane situacije hecajo. Imam prav?
Verjetno si že spoznala, da je zaljubljenost precej zapletena. Poleg tega, da se pri zaljubljenosti sami soočamo s svojimi občutki, se nam vedno znova porajajo vprašanja, kaj do nas čuti naša simpatija, kako se do nas obnaša, kako nas gleda, kdaj jo bomo imeli priložnost videti in podobno. Kot si sama zapisala, imaš občutek, da si fantu simpatična tudi sama, kar je potrdila tudi tvoja prijateljica. Znašla pa si se v situaciji, ko veš, da si tudi sama nekomu simpatična in sklepam, da si se znašla v stiski, saj ne bi želela tega fanta, kateremu si simpatična, prizadeti. Verjetno razmišljaš tudi o tem, kako bodo vsa ta čustva in občutki vplivali na vaše prijateljske odnose. Lahko razumem, da ti je težko in da neprestano premišljuješ, kaj bi bilo prav storiti.
Enoznačnega odgovora na tvoje vprašanje, kaj narediti, pravzaprav ni. Pomembno je, da veš, da na občutke in čustva nekoga drugega, ki jih goji do tebe, pravzaprav ne moreš vplivati. Prav pa je, da si do vseh vključenih v dano situacijo iskrena. Torej, če se bo pokazala priložnost, da ti bo fant, kateremu si simpatična, svoje občutke in čustva zaupal, je prav, da mu iskreno poveš, kaj občutiš ti. Prav pa je tudi, da ob priložnosti svoja čustva in občutke zaupaš fantu, v katerega si zaljubljena ti. Čeprav v zaljubljenosti težko naredimo takšne korake, so le ti priložnost za nadaljnje razvijanje odnosa. In čeprav morda z iskrenostjo in pristnostjo kdaj koga prizadenemo, ker mu ne moremo v enaki meri vračati čustev, je vseeno prav, da smo iskreni in osebe ne zavajamo, saj bo resnica kasneje še bolj boleča.
Pomembno je, da prisluhneš sebi: svojim čustvom in občutkom, jim ostaneš zvesta in skladno z njimi tudi ravnaš. Le tvoje srce te bo vodilo po poti, ki je prava.
Verjamem vate in ti želim vse dobro,
Anja Knez, mag. psihologije
Ka
Kaj naj naredim
Pozdravljeni. Hvala za odgovor.