Vedno sem imela prijatelje. Zdaj smo se pokupčkali. 2 moji naboljši prijateljici in jaz, smo trijo, a se mi zdi, da sta skupaj duo in me ozločujeta. Imam še 1 najbljšo prijateljico, ki pa se druži z nekom drugim. Želela sem se prikpjučiti moji prijateljici, ki je bila z drugo, tako da sem se oblačila drugače in začela nositi makeup kot onidve. Zdaj se družim in z njima in z drugima najboljšima prijateljicama, a če učitelji rečejo pojdite v pare so še vedno sami duoti. Lp.
Uredništvo
Ana Koščak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Name se obračaš, saj se počutiš izključeno, ker se tvoji najboljši prijateljici povezujeta v par, ti pa ostaneš sama, čeprav se zelo trudiš, da bi pripadala. To, kar doživljaš, je zelo pogosto. Prijateljstva se spreminjajo in to lahko zelo boli, še posebej, ko se nam zdi, da nas na stran postavljajo naši najboljši prijatelji.
Iz napisanega vidim, da si se zelo trudila, da bi spet pripadala, saj si spremenila svoj stil in make-up… Pomembno se je zavedati, da ni treba postati nekdo drug, da bi bila ostalim všeč. Prijateljstvo temelji na tem, da nas imajo prijatelji radi, ne glede na to, kakršni smo.
To, da te prijateljici postavljata na stran, še ne pomeni, da te ne marata. Včasih se ne zavedamo, kako se nekdo počuti in ga nehote »ranimo«. Kaj lahko narediš? Prijateljicama skušaj povedati, kako se počutiš. To stori na miren in prijazen način. Ne sili se biti nekdo, kdor nisi. Če se pretvarjamo, da smo nekdo drug, smo na koncu nesrečni. Pravi prijatelji nas imajo radi take, kot smo. Daj priložnost še drugim. Morda tvojih »pravih« prijateljic še nisi našla. Dovoli si spoznati nove ljudi pri kakšnih interesnih dejavnostih na šoli, pri športu…
Zapomni si, da če te nekdo ne izbere, ne pomeni, da nisi dovolj dobra. Morda se niti ne zaveda, da te s tem prizadene. Pomembno je, da se pogovoriš o tem s prijateljicami in jim daš vedeti, kako se počutiš.
Vse dobro ti želim in pošiljam objem.
Ana Koščak, dipl. psih. (un)
La
Lalala
Hvala vam. Res sem pristopia k prijateljicam in povedala kako se počutim. Rekle so, da ni bilo namerno in ena se je res spremenila. Več me vključuje, a druga postane ljubosumna. Še enkrat hvala za odgovor.❤️