Zivjo imam bff ze 3 leta in sva se pred 6 meseci skregali in sele zdaj sem ugotovila da grdo govori o meni in to zares boli povedati ji ne zelim ker me je strah da bom ostala sama ker v mojem razresu pol punc nima ravno lepega mnenja o menikaj naj naredim nocem ostati sama
Lp
Kristina
• Uredništvo
Sara Špiljak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena, Kristina!
Zahvaljujem se ti, da si se obrnila na našo Svetovalnico in delila svojo stisko z mano. Razumem, da se je težko soočiti s tem, da nekdo, ki je zate pomemben, o tebi grdo govori. Tvoji občutki jeze, žalosti in strahu, da bi ostala sama, so povsem razumljivi.
V prvi vrsti je pomembno, da razmisliš o tem, kako se počutiš. Če te oseba ne podpira, ne spoštuje in o tebi grdo govori, to ni pravično do tebe, prava prijateljstva namreč temeljijo na zaupanju in spoštovanju. Razumem, da te je strah soočenja s prijateljico, vendar je vseeno pomembno, da se z njo pogovoriš in nasloviš ta problem. Pri tem je pomembno, da ostaneš mirna in poveš, kako se počutiš, brez  obtoževanja, na tak način boš lažje razumela, ali je bila stvar morda nesporazum, ali pa gre za resnejšo težavo v vajinem odnosu.
Čeprav praviš, da imaš občutek, da med sošolkami nimaš podpore, pa zagotovo obstajajo ljudje, ki te cenijo, in ki jim lahko zaupaš. Se lahko po oporo obrneš k kakšni drugi prijateljici, komu od sorodnikov? Če ti je težko in ne veš, kako to temo nasloviti, lahko za pomoč prosiš tudi šolsko svetovalno delavko.
Pomembno pa je, da v odnosu s to prijateljico postaviš jasno mejo. Ni treba, da stik prekineš takoj, a lahko postopoma zmanjšaš stopnjo svoje vpletenosti v to prijateljstvo. Zaslužiš si namreč prijateljskih odnosov z osebami, ki te cenijo, in so do tebe spoštljive.
Želim ti vse dobro na svoji poti,
Sara Špiljak, dipl. psihologinja (un)