Pozdravljeni,
pisem vam, ker se zadje case pocitim zelo odrinjeno s strani svojih prijateljev. Nevem kako to opisati ampak imam obcutek, da mi nihce ne zaupa in mi nihce nicesar ne pove. Vsi ostali pa vedo vse. Vem da imam prijatelje ampak se z nikomer ne morem pogovarjati o stvareh kot na primer to. Vsi imajo najboljse prihatelje s katerimi se vedno druzijo. Jaz imam dva, to sta moja sestricna in moj prijatelj, ki je eno leto starejsi. Njimasicer lahko povem vse ampak moja sestricna je zelo obcutljiva in je ne zelim obremenjevati, ker tudi ona obiskuje psihoterapevta zaradi locitve starsev. Prijatelj pa je fant in nekaterih stvari pac ne razume in ja. No veliko stvari je se ampak najprej zelim malo pomoci pri tem.
Hvala
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če te prav razumem imaš prijatelje, s katerimi se družiš, želiš pa si več bližnjih prijateljev, s katerimi bi rada delila bolj intimne stvari. Sama ne veš kaj narediti.
Vesela sem, da imaš prijatelje in da nisi sama. Razumem pa te, da se počutiš odrinjeno ko informacije gredo mimo tebe. Mogoče je eden izmed načinov ta, da tudi sama podeliš kakšno stvar med prijatelje in bodo tako tudi oni tebe naslednjič vključili v svoje pogovore. Lahko jim tudi poveš, da se počutiš odrinjeno in si želiš da bi te bolj vključili v svoje pogovore. Vztrajaj, daj vedeti da si zraven, da te zanima pogovor, da te zanimajo omenjeni prijatelji.
Po drugi strani pa je dobro, da se ozreš okrog sebe in pogledaš s kom se družiš, s kom ne in zakaj. Preveri kakšne vrednote imajo posamezniki okrog tebe, kaj radi počnejo in kaj ne, kaj imate skupnega. Morda opaziš nekoga, ki ga prej nisi videla v takšni luči, nekoga s katerim se lahko družiš, morda podeliš svoje strahove in želje. Mogoče kdo kakšno leto starejši, morda kakšno leto mlajši. Ni nujno, da so to le posamezniki iz šolskega okolja, poglej širše. Potem pa stopi v stik z njimi, pohvali jih, povprašaj po čem itd.
Nič ni narobe če trenutno nimaš najboljšega prijatelja. V vsakem obdobju se srečujemo z različnimi ljudmi in vedno ne najdemo podobnega sebi. Ali pa vsaj v istem okolju ne. Mogoče pa prave osebe trenutno le ne vidimo.
Poskusi in poročaj ;)
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije