Okej stara sm 17 3 letnik sm, to leto je naš razred razpadel tko je polovicka nas pristal v A razred medtem js in moja bestie. Zdj meni je res bad kjer nimam nobene druge prijatelce/prijatelja razn to punco, seveda z njo mi je zelo lepo ampak imela bi se nekoga ki ima iste interese kokr jaz, in bi spoznala nove ljude. Ampak problem je v tem da ne vem kako, v razredu itak so usi ze med sabo povezani, ne hodim neki ful van, da bi lahko spoznala nekoga. Tko da prosim za nasvet kako naj sklepam nova prijatelstva in spoznam nove ljudi ?
Hvala za odgovor
lp. M
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Zdravo M,
želiš si torej novih prijateljstev z novimi sošolci v razredu, v kateremu si pristala. Imaš sicer prijateljico, ki jo poznaš od prej, vendar si želiš še nekoga, ki ima podobne interese kot ti. Verjamem, da to ni lahka naloga, saj si, kot si že sama ugotovila, prišla v razred, kjer so ljudje že "poparčkani".
Vem, da je sicer težko in na trenutek neprijetno, vendar je včasih treba stopiti izven cone udobja in narediti prvi korak - ko imate prosto uro, ali pa po pouku lahko nekoga, za katerega domnevaš, da ima čas, povabiš na kavo, ali pa predlagaš, kam bi šli iskat malico. Tvoja prednost v tej situaciji je, da že imaš nekoga za druženje - prej omenjeno prijateljico, zato ni nujno, da si v iskanju stikov sama. Skupaj lahko predlagata druženja in aktivnosti, ki sem jih omenil. Menim, da je lahko lažje reči "Hej, jaz in prijateljica greva med prosto uro na kavo, greš zraven?" kot pa "Hej, bi šla z mano med prosto uro na kavo?".
Ena od zelo dobrih priložnosti, ki jih ponujajo srednje šole so tudi obšolske dejavnosti - tudi tam imaš ogromno priložnosti, da spoznaš nove ljudi. Pa še večja verjetnost je, da imajo podobne interese kot ti. Niti ni nujno, da so iz istega razreda. Če se navežem na tole zadnje: kaj pa sošolci in sošolke od prej, ki so bili v istem razredu kot ti? Tudi z njimi lahko ohraniš stike, kljub temu, da niso več v istem razredu.
Verjamem, da boš slej kot prej vzpostavila nove stike in vezi z novimi sošolci - srečno!
Patrik Senica, mag. psihologije