Spoštovani!
Hodim v 6. razred. Moj problem je, da nimam prijateljic ali prijateljev v razredu. Na začetku šolskega leta sem imela najboljšo prijateljico iz razredne stopnje, ki je dobila nove prijateljice in zame se ne zmeni več. Imam dve zelo dobri prijateljici v glasbeni šoli a ju vidim le enkrat na teden. Zelo veliko berem. Moje ocene v šoli so odlične, le prijateljev nimam. Nevem kaj naj. Drugače se zelo slabo znajdem v družbi. Šola zame ni problem pri ljudeh pa sem nula : ( Kako naj dobim prijatelje?LadjA
Uredništvo
Dragi uporabnik / draga uporabnica.
Ker z dnem 1. 3. 2022 odpiramo novo spletišče To sem jaz, te obveščamo, da v kolikor danes ne boš prejel/a odgovora s strani svetovalca, bo tvoj odgovor objavljen na novem spletišču.
Prosim če si za lažje iskanje tvojega odgovora v novem spletišču v ta namen shraniš naziv uporabniškega imena oz. / ali ime vprašanja.
Lepo te pozdravljamo iz uredništva.
Uredništvo
Maja Krajnc

Odgovor svetovalke:
Draga mladenka,
naj se ti najprej opravičim, ker ti nisem tako dolgo odgovorila. Razlogi so bili objektivne narave.
Razmišljala sem, če bi znala odgovor na tvoje vprašanje, bi bila zagotovo najbogatejši človek na svetu. Preprosto na to vprašanje ni enovitega odgovora. Ljudje smo različni. Pritegnemo različne ljudi. Eni takšne, drugi drugačne.
Praviš, da imaš dve dobri prijateljici v glasbeni šoli. Zdaj, ko ni več omejitev, bi se lahko videle večkrat na teden, mar ne?
Ali imaš poleg glasbene šole, še kakšno obšolsko dejavnost?
Poskusi razmisliti, kaj te še veseli in se vpiši v kakšen klub. Lahko tudi pogledaš okoli sebe in če boš videla, da ima kdo od sošolcev probleme z učenjem, mu nevsiljivo ponudi svojo pomoč. Če pa imate doma kužka, pa je sploh super. Na sprehodu z njim boš lahko spoznala veliko ljudi in morda s kom spletla tudi prijateljske vezi.
Poskusi katerega od predlogov uresničiti. Izgubiti ne moreš nič.Iz srca ti želim, da se boš kmalu smejala v družbi prijateljev.
Prisrčen pozdrav in vse dobro.
mag. Maja Krajnc, univ. dipl. sociologinja in politologinja