Hej,
jaz imam en problem s prijatelji. Zdaj sem že 2 meseca v srednji šoli in tja sem z naše OŠ prišla samo jaz. Tako, da nisem poznala nobenega. Spoprijateljila sem se z eno iz sosednje občine in OŠ in sva postali kar v redu prijateljici. Ampak le za pouk in šolske zadeve. Ker je poleg sosednja SŠ je tam ogromno njenih prijateljic s katerimi se po pouku druži. To je razumljivo, ampak jaz potem ostanem sama. V šoli ni probelm, ker tudi ona nima nikogar in sva vedno skupaj. Sem jo tudi že povabila v kino pa nikoli nima časa. Le potem za prosti čas je problem. Ostale prijateljice pa so tudi že "zasedene", imajo kolege z OŠ,... Ne tega razumet, da nikogar nimam za sedenje pri kosilu, pogovor,... Le nimam neke real prijateljice s katero bi lahko šla v kino, kam na pijačo,... *za to imam hvalabogu dve bivsi sosolki iz OŠ, a hodita na dve zelo oddaljeni SŠ, zato velikokrat nismo v stiku. Prosim za kak nasvet kako se spoprijateljiti s kakšno prijateljico in kako se mogoče spoprijateljiti s to "mojo" prijateljico.
Uredništvo
Patrik Senica

Odgovor svetovalca:
Pozdravljena,
kot sem razbral iz tvojega zapisa, si želiš spoznati nove prijatelje, s katerimi bi se lahko družila v svojem prostem času. V šoli sicer imaš nekoga, s katerim se dobro razumeš, pa tudi izven šole imaš dve dobri prijateljici, a se z njima ne moreš videti tako pogosto. Želiš si torej najti nekoga, ki ti bo pogosteje na voljo za druženje.
Razredno okolje, ki je polno vrstnikov, je ena najboljših priložnosti za spoznavanje novih prijateljev, ni pa edino. Na srednji šoli je navadno več paralelk in programov in najverjetneje se srečuješ tudi z dijaki-vrstniki, ki sicer niso tvoji sošolci pri določenih predmetih ali pa pri obšolskih dejavnostih, če jih obiskuješ. Stik lahko skušaš vzpostaviti tudi z njimi, morda boš tako spoznala zelo dobre potencialne prijatelje ali prijateljice. Poleg šolskih so obšolske in prostočasne dejavnosti eden najboljših načinov za spoznavanje in sklepanje novih prijateljstev.
Ena možnost je tudi ta, da lahko svoji novi prijateljici omeniš, da bi si želela spoznati njene prijatelje in če se lahko kdaj družiš z njimi po pouku. Lahko tudi sama povabiš njo in njene prijateljice v kino ali kaj podobnega, kar lahko počnete skupaj.
Vem, da je to, da daš sama od sebe pobudo za druženje z ljudmi, ki jih ne poznaš precej zahtevno, ampak včasih se to, da stopimo iz naše cone udobja, obrestuje.
Želim ti vso srečo in upam, da se še kaj slišimo!
Patrik Senica, mag. psihologije
La
Lalala
Hej!
Če imte moznost da se vpišeš v kaksen krozek je to ful fajn za spoznavat ljudi z istimi interesi in za nove frende. Ce ze imas kaksen krozek pa lahko mogoce zacnes ze tam?
Upam da si drgac vredi