Pozdravljeni,
Imam prijatelja ki mi je všeč. Oba hodima na avtobus. Je eno leto starejši od mene. Ko sem bila prvi razred sva bila skupaj ker sem mu bila všeč ampak takrat ni bilo kaj posebnega. Zdaj me včasih gleda in se mi nasmeji ampak mi ne daje kakšnega velikega občutka da sem mu všeč. Kako mu naj namignem da mi je všeč brez da bi mu kar naravnost povedala da sem v njega? Nebi ga rada kam povabila. Stanuje blizu mene oz. Mi je skoraj sosed. Velikokrat postanem ljubosumna ko se na avtobuso zraven njega vsede kakšna punca. Sem mu sploh všeč?
• Uredništvo
Tjaša Rola

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena Tia,
hvala, da si svoje vprašanje delila z nami. Zanima te, kako svoji simpatiji posredno pokazati, da ti je všeč, brez da mu to poveš naravnost. Da ti je všeč, mu lahko daš vedeti tudi na druge načine. Pomembno je, da izbereš takšnega, ki se tebi zdi ok. Lahko mu nameniš kakšno lepo besedo (npr. mu daš kompliment glede frizure, majice). Lahko ga tudi poskusiš nasmejati. Tudi socialno omrežje je okolje, kjer mu lahko daš vedeti, da si želiš navezati stik z njim – lahko mu pošlješ kakšno sporočilo, všeček, karkoli, kar uporabljaš od socialnih omrežij. Če bo pogovor stekel, boš tudi sama začutila, kdaj je pravi čas, da mu zaupaš svoje občutke glede njega oz. ga povprašaš o njegovih občutkih do tebe. Tudi, če njegov odziv ne bo takšen, kot bi si želela, je pomembno, da tvoja čustva pozna.
Upam, da sem ti s svojim odgovorom pomagala. Za kakršnokoli dodatno vprašanje sem ti na voljo.
Lepo te pozdravljam,
Tjaša Rola, mag. psihologije