Zivjo.Pisem na ta forum ker mi je res tezko in sem zelo zalostna ter se pocutim izgubljeno zmedeno .Imela sem prijatelja,ki sva se družila 2 leti in že od začetka sva se nevvrjetno dobro ujela sva imela skupne interese bla sva skupaj vsak dan šola je tudi spal pri meni in obratno bila sva si zelo blizu spala en zraven drugega dotikala itd ampak nikoli nisva imela kaj več npr poljub itd.Od začetka ko ga poznam mi je rekel,da je gej in na začetku se je tako tudi obnašal sva skupaj gledala njegove crushe oz simpatije in men je blo to simpatično nikol nism mela nic proti temu ker sem ga vedno gledala kot prijatelja ceprav sva bila za prijatelja prevec skupaj itd.Nato pa zadnje par mesecev se mi zdi kot da se je spremenil mi zacel govoriti da sem ljubosumna in me ze veckrat blokiral na kar sem se mu opravičila zdaj pa me je spet naredila mu pa nisem nic in se tudi ne mislim opravicevati.A je mogoce res on cutu kej vec alpa pricakvau ?ps mela sem fanta na katerega ni bil nikoli ljubosumen zdaj ko sva sla narazen se je zacel tako obnasat.help
Uredništvo
Urška Pisar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljeno dekle,
najprej hvala za ta zapis, ki si ga delila na svetovalnici.
Pišeš o prijatelju, s katerim sta v zadnjih dveh letih preživljala veliko časa skupaj in sta vzpostavila tesen prijateljski odnos. V zadnjem času pa se je, po tvojih opažanjih, njegovo vedenje spremenilo - govori ti, da si ljubosumna, večkrat te je blokiral in na ta način prekinil stike s tabo. Verjamem, da se zaradi tega počutiš zmedeno, izgubljeno in žalostno, hkrati pa verjetno tudi malo jezno, ker si naredila že več stvari s katerimi si želela rešiti vajin odnos, njegovo vedenje pa ostaja enako.
Sprašuješ, če je morda čutil ali pričakoval kaj več. Zakaj se tvoj prijatelj vede na način, kot si zapisala, ve pravzaprav samo on. Svetujem ti, da se skušaš z njim še enkrat pogovoriti. Zelo pogosto se zgodi, da si situacije ne razlagamo vsi na enak način. Zaradi tega je še toliko bolj pomembno, da preverimo kakšna pa je razlaga osebe, s katero smo npr. v konfliktu. Pomembno je med drugim tudi to, da izbereš pravi čas in trenutek za pogovor o takšnih stvareh. Pri tem pa lahko v pogovoru izhajaš iz tega, kar si zapisala že tukaj - torej tega, kako se zaradi njegovega vedenja počutiš in kaj bi si želela. Zelo pomembno je, da se pri tem izogibaš komentiranju njegove osebnosti, temveč na spoštljiv način predstaviš kakšno vedenje je v tebi vzbudilo manj prijetna čustva (npr. "Počutim se žalostno in izgubljeno, ker si me blokiral. Želela bi si...").
Verjamem, da se večkrat zdi kot da smo v odnos vložili več kot oseba na drugi strani - tudi ti si izpostavila, da si se mu že opravičila in da se mu sedaj ne misliš opravičevati. Kljub temu pa ti svetujem, da razmisliš ali si morda pripravljena dati še eno priložnost in razjasniti situacijo, ki jo opisuješ ali boš raje vztrajala pri odločitvi, da ne boš pobudnica pogovora in boš počakala, če bi bil on tisti, ki se odzove. Katera odločitev bi bila zate boljša?
Lepo te pozdravljam in ti želim vse dobro,
Urška Pisar, mag. psihologije