pozdravljeni
en fant me ves čas gleda se tudi veliko pogovarja z mano ko ga pogledam pogleda hitro stran včasih se heca z menoj me tudi kej vpraša ves čas hodi sm in tja mimo mene ima najboljso prijateljico lahko je tudi vanjo saj se veliko pogovarja z njo se ji nasmehne jo brca se včasih jezi nanjo ona mu pošilja tud stvari za šolo
že vnaprej hvala
Uredništvo
Dora Mališ

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
V svojim sporočilu si opisala odnos med tabo in fantom, za katerega nisi prepričana, ali je prijatelj ali fant oziroma te zanima, ali je zaljubljen vate. Praviš tudi, da se podobno obnaša še z eno prijateljico, zato je možno, da je zaljubljen tudi vanjo.
Vedno ko imamo opravka s čustvi drugih ljudi, se je najbolj smiselno z njimi pogovoriti o tem. Na socialnih omrežjih in v medijih mogoče večkrat zaslediš napotke, kako lahko sklepaš, ali si nekemu fantu všeč ali ne. A kljub temu nikoli na podlagi takšnih opažanj ne moremo sklepati o mislih in čustvih drugih oseb. V kolikor si želiš vedeti, kaj čuti do tebe, je najbolje, da ga vprašaš. Podobno tudi ne moreš vedeti, kaj čuti do svoje prijateljice, ki si jo v svojem sporočilu prav tako omenjala.
V kolikor sta si že razmeroma blizu in sta prijatelja, je smiselno, da ga preprosto vprašaš, zakaj se obnaša na tak način in kaj si misli o tebi. V kolikor pa sta bolj znanca, ti bo morda lažje zastaviti takšna vprašanja, v kolikor se pred tem nekoliko bolje spoznata in poglobita vajin odnos. Začneš lahko s preprostimi pogovori o vsakdanjih stvareh, npr. kaj rad počne v prostem času.
Upam, da sem ti z odgovorom pomagala.
Lepo bodi!
Dora Mališ, mag. psihologinja