Zdravo,
pisem zaradi fantovskih problemov. Hodiva v isti razred in se poznama ze od vrtca. Ze dolgo imama nekaj bila sma tudi par ampak mi ni vec vsec njegovo obnasanje ko sma v zvezi(zdaj nisma par). Ko ga vidim na same mi je takoj vsec in hocem niti z njim. Tudi ko ga vidim s kako drugo punco sem takoj ljubosumna, ceprav nisma skupaj. Ze od mali nog imama nekaj in se pocutim kot da kaj zamujam ko sem z njim v zvezi. Zelo ga imam rada in mi je kot brat in mu povem vse. On hoce nekaj imeti z mano ampak ne vem ce je to prava izbira.
Najlepsa hvala v naprej.
• Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
odgovor na to vprašanje pa boš žal morala najti sama. Kaj je tisto kar ti ni všeč, ko sta skupaj? Če se do tebe obnaša grdo, je nesramen itd., potem vsekakor to ni fant, s katerim bi si želela razmerja. Ljubosumje se seveda lahko pojavi tudi med prijatelji, to ne pomeni nujno, da si vanj zaljubljena. Seveda, če ga poznaš že od nekdaj, ti zanj ni vseeno in ti verjetno tudi ni čisto prav, ko se dobro razume z drugimi puncami in tebe morda odriva na stran.
Premisli in pretehtaj zakaj bi in zakaj ne bi bila z njim v razmerju in se potem odloči.
Srečno!
Barbara Plazar, mag. prof. pedagogike