Moj prijatelj je v preteklem dnevu izvedel, da nekdo naokoli pošilja njegove slike. Ne ve, kaj naj stori in kako naj se na to odzove. Prav bi mu prišel pogovor a sama ne vem kaj mu naj rečem.
Uredništvo
Mija Repenšek

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Rada!
Zelo pogumno je, da želiš pomagati svojemu prijatelju v tako težki situaciji, kar je resnično vredno občudovanja. Vsak bi si želel imeti takega prijatelja ob sebi! Žal je resnica taka, da kot mladostnik sam ne moreš narediti veliko, saj je to težava, za katero mora poleg vaju biti tudi odrasla oseba, da težavo reši. Zato je najbolje, da s prijateljem skupaj poiščeta odraslega – starša, učitelja, svetovalca, trenetja ipd. , skratka odrasno osebo, ki bo vedela, kako pravilno ukrepati in pomagati.
Vem, da se ta situacija zdi res neprijetna in da si morda oba pod pritiskom, a tvoj največji prispevek je ravno to, da prijatelja podpiraš. Pomembno je, da mu pomagaš ohraniti zaupanje in pogum, da bo iskal pomoč, in da mu stojiš ob strani, dokler ne dobi potrebne podpore.
Upam, da vama uspe rešiti zadevo. Prav je, da prijatelji držite skupaj in si v stiski pomagate! :D
Vse dobro!
Mija Repenšek, mag. zakonskih in družinskih študij, psihoterapevtka stažistka