Pozdravljeni!
Sem 8. razred in se kar dobro razumem s petimi razredi (a in b) in odkar imam telefonsko enega od petošolcev se pogovarjava. A nevem kaj se dogaja...vedno ko si z njim pišem preko viber-ja se začnem tresti in mi postane mrzlo in mi srce zelo hitro bije. Nevem zakaj a se mi to stalno dogaja, ampak samo ko si pišem z njim...ali morda veste zakaj se to dogaja??
Hvala, lep dan
Julija
• 12
123456788
Oj julija ti moram rect da mava podobno izkusno. No js sm se pa na noci knige spoprijatelila z enmu iz 6. r. In sva se dobr ujela. Navadla sm ga rezat sadje haha. Zdej k se pa srecava na hodniku me zmer pogleda pa se oba drug drugmu nasmejava nwm zaka, mene kr zmrazi k ga zagledam k vidm sam tist negov nasmeh lustn. Lej mogoc je med vama lbezn prasi ga med nama je sam tko no nism vanga mi je pa tko lustn pa usec.
lepo se mej pa se kej napis :)
Dekle123456789
• Uredništvo
Amadeja Jurič

Odgovor svetovalke:
Julija, pozdravljena!
Sprašuješ se, kaj pomenijo tvoje telesne reakcije ob dopisovanju preko telefona s prijateljem. Praviš, da se ob tem treseš, postane ti mrzlo in zelo hitro ti bije srce. To se ti dogaja le ob pogovorih s tem fantom.
Glede na tvoje telesno doživljanje predvidevam, da gre za nek strah, tesnobo ali pa pozitivno vznemirjenje. Ti je dopisovanje z njim sicer prijetno ali ne? Ti je ta fant morda všeč? Ti je všeč kako se pogovarjata oziroma to, da ti posveča svojo pozornost? Kako se pa počutiš, ko si v njegovi bližini v šoli? Zagotovo si že slišala za »metuljčke v trebuhu«. Ko smo zaljubljeni oziroma nam je kdo všeč, se tudi naše telo rado malce poigra z nami.
Lepo se imej,
Amadeja Jurič, mag. psihologije
• Ju
Julija
Oj, hvala da si odpisala:)
ja nevem kaj naj ker sej se razumemo ampak nevem...pomoje ni vame ampak se tako vede, tudi ko govorimo me stalno gleda v ustnice in karkoli dela stalno posveča pozornost temu, če ga gledam. To mi gre zelo na živce(-)(-)ampak ja;) se zgodi...kaj pa ti?? a si 100% da ni vate 6. šolec??? Ker je pomoje zelo vesel da si ga naučila rezat sadje;)
piši še kej:)
Julija
• 12
123456788
Ojla julija!
Ja drgac no ne bi rekla d je on vame sam tko ful mi je cudn k se zmer nasmeji pa me pogleda u oci in kva js se mu nazaj zasmejem. Hahaha vazn da zna zdej jabka rezat????????. Lej deluje tak fajn sam za kej druzga vc pa mislem d ni mozn. Mislem kdo bi se zatresku u 2 let starejso punco haha no mogoce je vse! Tk da sva enak stare ja. Lah se kdaj kontaktirava nekak k mi delujes ful fajna punca, ne sam zard tega haha sam tko k si pisala tko podobn mislene mava pa karakter.
Men se zdiš res fajna oseba tk da ce mi tole odpises ti lah dam svoj kontakt pa se spoznava lah pa mal pricava o najnih fantickih????.
Lepo te pozdravlja,
Dekle