Hejjj: )
jaz pa ena punca sva že od vrtca in do zdaj, 8. Razreda dobri prijateljici. Zdej smo se pač Mal začele zanimal za fante sm pa tja pa take stvari. No in moji frendici je biu uces en najin sososolc in jz sem ji skos govorila naj ga uprasa za snep al pa za telefonsko in jo skos podpirala in ju poskula skp spravit ampak pol pa je en dan od tega fanta frend reku da je ta fnt ubistvu u mene in zdej ta punca ni več moja prjatelca on mi zameri zato ker je njen crush vame. Pač sej to ni moja krivda, zdej me ona KR ignorira pa je neki užaljena, sej jo razumem in sem se ji poskusila opravičit in se probala pogovorit ampak ne, ona je KR neki sitna. Pač sej men ta fant itak ni všeč pa ne bi bla z njim pa tud če bi mi bil pa bi vedla da je ona Vanga tud ne bi bla z nim.
_i
_izbrisan uporabnik_
Pozdravljena!
To pa res ni prijetna situacija. Če se ne želi pogovoriti s tabo, ji lahko morda po sporočilih napišeš, da ti je žal, da se je to zgodilo. Mogoče ji lahko tudi poveš, da ti ta fant ni všeč in da nimaš nobenega namena biti z njim.
Seveda je razumljivo, da je tvoja prijateljica slabe volje, čeprav ti nisi naredila nič narobe. Morda samo potrebuje malo časa. Poskusi počakati nekaj dni, potem pa jo povabi na kakšno skupno aktivnost.
Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena!
Pišeš, da si všeč fantu, ki je všeč tvoji prijateljici in sta s prijateljico posledično zaradi tega sprti oziroma ti je ona to zamerila. Ta situacija je vsekakor zelo neprijetna, tako zate, kot zanjo, ampak pravzaprav nisi ti naredila nič narobe.
Svetujem ti, da se s prijateljico iskreno pogovoriš, pri tem pa vzameš v obzir, da je njej najverjetneje res zelo hudo - vsak je prizadet, ko izve, da oseba, ki ti je všeč, ne čuti enako. Poveš ji lahko, da jo razumeš in da ji želiš stati ob strani, hkrati pa poudari, da nimaš s tem fantom nobenih namenov in da ti pravzaprav sploh ni všeč. Prijateljici daj možnost, da tudi sama pove, kako se počuti in ji daj možnost, da ti sama pove, kaj bi želela od tebe oziroma če potrebuje kakšno pomoč v tej situaciji. Poveš ji lahko tudi, da ti je zelo žal, da je odnos med vama trenutno takšen kot je trenutno.
Obstaja pa tudi možnost (kot si že sama omenila), da se prijateljica s teboj ne bo želela pogovoriti in ne bo želela popraviti vajinega odnosa. V tem primeru je morda najbolje, da ji daš nekaj časa, pri tem pa ji zagotoviš, da si na voljo, če se bo želela pogovoriti. Človeka ne moremo prisliti v pogovor in v odnos, zato je pomembno, da sama narediš vse kar lahko, več od tega pa zares ne moreš. Če se poskušaš iskreno in spoštljivo pogovoriti z njo, si naredila vse kar je v tvoji moči. Morda res potrebuje samo nekaj časa, da lahko o situaciji spregovori.
Vsekakor ti želim, da bi se situacija čim prej in čim ugodneje razrešila. :) Lepo bodi!
Lea Figelj, dipl. psih. (un)