Zdravo, pac js sm prepricana da bojo "oni" prsli in me ubil."oni" neben kdo so ampak so za mano, ne upam si Spat skos gledam ker vem da bojo prsli.To Se mi je ze zgodilo ampak je Bilo Manu intenzivno. Nevem kaj Se dogaja, me Pa skrbi Nevem kdo oni so ampak so za mano.
• Uredništvo
Tina Rzeničnik Uršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena. Iz prebranega moram reči, da tudi mene malo skrbi. A si o teh tvojih mislih/strahu komu od bližnjih kaj povedala? Če ne, bi te lepo prosila da o tem spregovoriš. Če te ta strah tako ovira, da ne moreš spati, prosim pojdi do osebne zdravnice in ji povej za tvoje skrbi. Ona te bo znala pravilno napotiti dalje-vsekakor pa se mi zdi, da bi morala o tem govoriti s strokovnjakom in oditi na kliničnopsihološki pregled.
Boš zmogla o tem povedati nekomu bližnjemu?
Javi se še kaj,
Tina Rzeničnik Uršič, mag. psihologije, spec. klinične psihologije