Starši mi grejo tako na živce, da jim ne morem niti pogledati v obraz, kar slabo mi je da sem z njimi v istem prostoru. Vse kar je v mojem življenju slabo krivim njih. Toliko slabih stvari, ki so se mi zgodile tekom življenja sem se začel spominjati tekom terapije, in da tako ravnanje staršev ni normalno. Prej sem vse potlačeval in se mi je zdelo okej, zdaj pa vidim da ni in ne morem več preživljati tega pritiska. Nevem kaj naj...
Uredništvo
Urška Horvat

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
iz tvojega zapisa je razbrati, da doživljaš močne občutke jeze in prezira do staršev, kar ti povzroča veliko stisko. Da se med terapijo začnejo odpirati boleči spomini in občutki, je normalno – je težko, a hkrati je to del procesa soočanja in zdravljenja. Pomembno je, da si dovoliš te občutke raziskati in razumeti. Jeza in zamera pogosto izvirata iz zavedanja, da so nam bile storjene krivice, da nismo bili slišani ali obravnavani na način, kot bi si želeli.
Zanima me, ali še vedno obiskuješ terapijo? Morda bi bilo koristno, da s terapevtom še naprej raziskujeta, kakšne so možne rešitve in kako bi lahko te občutke predelal na način, ki ti bo pomagal naprej. Prav tako bi bilo dobro razmisliti, ali bi bilo zate koristno, da s starši odpreš iskren pogovor o tem, kako se počutiš. Včasih ljudje ne vedo, kako zelo so nas prizadeli, dokler jim tega ne povemo. Seveda pa je to odvisno od vaše dinamike in od tega, ali bi bil tak pogovor zate sploh izvedljiv in varen.
Priporočam ti, da nadaljuješ s terapijo ali pa se o tem pogovori z osebami, ki jim zaupaš, da se osvobodiš tega pritiska. Če potrebuješ še kakšen nasvet ali podporo, mi seveda lahko kadarkoli pišeš.
Toplo te pozdravljam.
Urška Horvat, dipl. psihologinja (UN)