Pozdravljeni,
mene zanima, če je realistično, da si želim partnerja, ki ne bi gledal pornografije? Dobila sem občutek, da je to nekaj, kar gledajo vsi moški, vendar sem sama proti temu, ker me že misel dela neprijetno, je nerealistično in pogosto žaljivo/nasilno do žensk.
Ali naj spustim ta standard?
Lo
LoveNotLust
Pozdravljena!
Ne spustit ta standard. Če gleda fant pornografijo, to pomeni da ga več ne privlačiš ali pa je v spolnosti problem in zame to pomeni varanje. Če te resnično ima rad je ne bi gledal. Je resnično da najdeš partnerja ni ne gleda pornografije, nekateri bi se ji odrekli samo da sta s partnerko skupaj srečna.
Lep pozdrav,
en
enapuncaaa
Hvala ti!
Uredništvo
Lea Figelj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Iz tvojega vprašanja lahko razberem, da te zanima, ali je dandanes sploh realistično, da si za svojega partnerja želiš nekoga, ki ne bi gledal pornografije, v luči tega dvoma pa se sprašuješ tudi, ali bi morala to svojo željo oz. standard opustiti. Izrazila si tudi jasno stališče, ki ga imaš do pornografije sama - zdi se ti nerealistično in nespoštljivo do žensk. Najprej bi rada poudarila, da ni nič narobe s tem, da imaš sama jasno opredeljene meje in občutke do te teme in prav je, da jih upoštevaš v odnosih. Tvoji občutki in razmišljanje so pomembni in je zato prav, da jim slediš in jih jemlješ resno. Tako da na kratko menim, da svojega standarda vsekakor ne rabiš zniževati ali ga opuščati.
Morda je res, da je danes gledanje pornografije precej razširjeno, zlasti med mladimi, ampak naj te malo pomirim. Čeprav se ti morda trenutno tako zdi, vsekakor to ne velja za vse moške. Zagotovo obstajajo tudi fantje, ki pornografije ne gledajo, ali pa jo prenehajo gledati, ko ugotovijo, da to negativno vpliva na njih ali na odnos. V vsakem primeru pa se mi ne zdi potrebno, da bi morala zaradi pritiska družbe opustiti svojo mejo ali vrednoto, ki ti je pomembna.
Zelo pomembno je, da za svojega bodočega partnerja izberemo nekoga, ki nas spoštuje, kar hkrati pomeni tudi spoštovanje naših meja. Če si želiš partnerja, ki pornografije ne gleda, to ni nerealistična zahteva, ampak povsem razumljiva osebna želja. Vsekakor pa boš vedela, da si našla pravo osebo takrat, ko se boš z njo lahko o tem tudi iskreno govorila in našla soglasje. Odnos je vedno stvar dogovora in skupnega razumevanja in če je zate ta tema pomembna, potem si zaslužiš odnos, kjer boš čutila varnost in spoštovanje tudi glede tega področja.
Želim ti, da boš kmalu našla nekoga, ki bo razumel tudi to tvojo željo, do takrat pa ti želim, da bi ostala potrpežljiva in še naprej zaupala vase in v svoje odločitve. Če te še kaj zanima, sem ti na voljo.
Lepo bodi! :)
Lea Figelj, dipl. psih. (un)
en
enapuncaaa
Hvala vam za odgovor!