Jaz ko pridem iz šole morem naredit domačo nalogo, to traja pol ure in potem se rabim učiti še eno uro in pol vsak dan. Šolo končam ob 6 zvečer.
Zdaj pa povejte ali se vam zdi to preveč
Uredništvo
Lea Prinčič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen Gaby!
Povsem prav je, da narediš domačo nalogo, ko prideš iz šole. Domače naloge so pomembne, ker ti omogočajo, da vadiš osvojeno snov ali pa se celo soočiš s čim novim.
Tudi učiti se bo treba vedno več, v srednji šoli še malo več kot v osnovni. Ponavljanje učne snovi ti namreč pomaga, da se znanje shrani v dolgoročni spomin. Le tako lahko naučene informacije shraniš za dlje časa, seveda pa po učenju veš več, kot če se ne bi učil. Najboljše je, če se snov, ki jo jemljete pri pouku, učiš kar sproti. Če boš sproti vsaj malo ponavljal, kar ste se učili v šoli, boš na dan pred ocenjevanjem lahko porabil precej manj časa za učenje, saj boš snov že dobro poznal. Prav tako vemo, da se podatki v naših možganih shranijo za dlje časa, če jih ponovimo večkrat v daljšem obdobju.
Premisli, kako se učiš ti, s čim izgubiš največ časa. Včasih lahko pomaga izdelava kakšnega miselnega vzorca, ki tik pred ocenjevanjem pomaga osvežiti najbolj bistvene informacije.
Lea Prinčič, mag. psihologije