Pozdravljeni sem 15letna punca z 20+ kg preveč. Odločila sem se da moram nekaj narediti iz sebe. Nimam dobene motivacije doma me ne podpirajo skoraj vsaki dan jemo nezdravo hrano bonfri, hrenovke..... večkrat sem že rekla če bi lahko bolj zdravo jedli se mogoče gibali amapk doben ni za. Nevem kako kje naj začnem kje naj dobim motivacijo.  Hvala za odgovor
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Žal ti moj odgovor ne bo najbolj po godu, vendar najmočnejša motivacija je tista, ki jo boš imela sama. Ko se boš sama odločila da je dovolj in da nekaj moreš spremeniti, boš.
Ker pa je vsak začetek težak, ti priporočam, da morda najdeš kakšno prijateljico, s katero bi za začetek hodila na kakšen sprehod. Poskusi, da se vsaj malo gibaš. Na spletu se ti ponuja tudi ogromno predlogov kako se prehranjevati zdravo. Če imaš možnost, si lahko poiščeš tudi kakšnega svetovalca preko spleta, ki ti bo nudil kakšne napotke pri prehrani.
Ampak najprej, pa se boš morala sama odločiti, da to resnično želiš, ne glede na to, kaj bodo rekli drugi. Bodi prepričana vase in v to kar zmoreš.
Imaš to.
Le pozdrav,
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije
• Te
Telovadka
Mogoče bi bilo lažje, da ti pri tem pomaga osebni zdravnik, sproti preverja tvoj napredek in duševno zdravje, da ne obupaš obenem pa ne padeš v kakšno motnjo hranjenja. Začetek je vedno težek in rezultati ne pridejo vedno takoj. Lahko začneš hoditi k fitnes trenerju, ki ti pomaga pri motivaciji, izmeri tvoje mere, se s tabo pogovori ... meni je to pomagalo, da sem šla izven cone udobja, saj je težko vse sam.
Če se ti gre bolj za zdravje in dobro počutje pa se lahko pridružiš kakšni vodeni vadbi, greš na sprehod, za začetek bel kruh zamenjaš s pšeničnim, koruznim, zmanšaš porcije, namesto sladkarij spiješ limonado, poješ sadje, pišeš dnevnik misli.