Pozdravljeni,
sem dijakinja 2.letnika ekonomske šole in ugotavljam, da mi izbrani program ne ustreza, čeprav imam odlične ocene in vso snov razumem, sem letos, ko smo dobili več strokovnih predmetov, ugotovila, da to ni prav smer zame.
Trenutno je zame najboljša možnost, da se preusmerim na splošno gimnazijo. Pri tem me zanima, kakšni so pogoji in možnosti za prepis.
Imam tudi težavo, kako to sporočiti svoji sedanji razredničarki, ki me ima rada, saj povečujem uspeh njenega razreda.
Kar zadeva prepis na drugo šolo, me ni strah novega okolja in novih ljudi (sošolcev, sošolk, profesorjev in profesoric), saj sem že vajena menjave okolja v osnovni šoli.
Moja starša sta v dilemi glede tega, oče se strinja, mama pa sploh ne. Nevem, kaj naj naredim, da jo prepričam. Poskušala sem na različne načine, vendar ni delovalo. Predvsem jo je strah, da se bom obremenjevala z morebitnim neuspehom. Mama ne želi, da se "preveč" učim, ker skrbi, da bom zdravstveno stabilna.
Razmišljala sem, da bi se prepisala konec 2.letnika ter naslednje šolsko leto začela obiskovati gimnaziji.
Vnaprej se vam zahvaljujem za pomoč.
Lep pozdrav
.....
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
vsaka srednja šola ima nekoliko drugačen postopek prepisa. Nekatere šole to dovoljujejo, nekatere ne. Zaradi tega ti svetujem, da se obrneš na šolsko svetovalno službo tiste srednje šole, na katero bi se rada prepisala. Razloži situacijo in vprašaj po možnostih prepisa. Vsekakor te moram opozoriti, da boš, v primeru prepisa, morala opraviti kar nekaj diferencialnih izpitov, saj prehajaš iz poklicnega programa na gimnazijo.
Glede razredničarke menim, da te ne rabi skrbeti. Verjamem, da bo razumela. Sicer pa moraš pri takšnih situacijah tudi malenkost pogledati nase in na svoje želje.
Glede mame pa menim, da je najboljša rešitev odkrita komunikacija. Predlagam ti, da se z očetom vsedete, pogovorite in najdete kompromis.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike