živjo, noro všeč mi je postal en fant, on je res super, lep in prijazen v glavnem vse + ampak problem je pri nas doma :D nevem, za mano večino letajo čefurji (lako besedo zamenjate z južnjaki, če ta beseda ni primerna za sem xD) in z njimi sem bila vedno na prijateljski vezi, več nisem mela nič, no z enim sva se mal žvalila, ampak to ni tok pomembn hahaha no, tokrat je nekomu na ić res uspelo usvojit moje srce in res res res res ress bi bila z njim, ampak doma nevem kako bi na to reagirali xD moja mami mi je že rekla neki časa nazaj da nej ga mam, ko sem jo enkrat za foro vprašala zakaj pri nas doma niso dovoljeni priimki na ić hehe ampak, moj oče jih pa res ne prenese xD lahko povem primer z mojo sestro, pred tedanjim fantom je ona imela nekoga na ić in ko sta šla narazen je bil moj ati najbol vesel na svetu, potem sta šla spet skupaj in ga je skoraj kap ko je za to izvedel. potem sta šla spet narazen in ko je dobila novega fanta, je prva stvar, ki jo je vprašal za njega ''kako se pa piše?'' in ko je izvedel da je slovenski priimek je rekel ''ok'' hahahah tako da vem da pri nas doma oni niso ravno zaželjeni heh ampak jz mislim, da še vseeno moj oče bolj ceni karakter kot pa to iz kje človek prihaja, ampak še vseeno imam globok strah v sebi, da mi doma tega fanta, ki mi je všeč ne bodo pustii imet xD res nevem kaj naj nardim, a nej ga samo pustim pa da sva samo prjatla in počakam na slovenca, al naj riskiram in ga pripeljem domov, ene pol leta prenašam razočaranje fotra, ker pol bi se mogu pa itak navadt na to da bo v njegovi familiji prvič v zgodovini se pojavil priimek na ić xD u, mogoče bi ga prepričala s tem, da bi po poroki on moj priimek prevzel in ne jaz njegovega? hahahaha mal se hecam ampak situacija je drugač rahlo resna..:/ ker končno najdem nekoga ki mi je po dolgem času res všeč in se najbolj razumem z njim in na koncu imam doma ovire..
Ja
Jax
Poslušaj svoje ????❤️????❤️????❤️????❤️???? srce????
Tvoj oče bo to MORAL sprejeti!!! ????☺️☺️????
Pozdravčki ????????
Uredništvo
Polona Kuzman

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
s strahovi in vnaprej zamišljenimi scenariji povzročimo, da se le-ti tudi uresničijo. Mislim, da si vsak starš za svojega otroka želi najboljše, tudi tvoj oče. Najboljše ni povezano z nacionalnostjo ali drugimi specifikami. Najboljše je povezano z vrednotami kot so: poštenost, iskrenost, zvestoba, delavnost, zaupnost, spoštljivost in podobno. Če boš očetu predstavila fanta in bila tudi ti z njim odkrita v komunikaciji, verjamem, da ni bojazni, da bi ne moglo priti tudi do poroke. Kateri priimek pa bo kdo prevzel pa je debata med tabo in tvojim izbrancem.
Srečno.
Polona Kuzman, univ. dipl. sociologinja in varstvoslovka
Li
Lili
Ne vem, kaj ima veze to, iz katere države je fant. Jaz poznam veliko fantov iz drugih držav pa so čisto ok. Če se imata rada je to itak najbolj važno. Poslušaj svoje srce. Veliko sreče.