Pozdrav.
Sem dijakinja in se srečujem s tem, da se mi zdi, da karkoli delam za šolo rabim TOLIKO časa in zato pogosto zaostajam z obveznostmi... Naredim si načrt, kako se bom učila itd. ampak nakoncu ponavadi uspem narediti zelo majhen del tega..
Zelo bom vesela kaksnega nasveta, predloga, ideje...
Lep pozdrav :)
Uredništvo
Barbara Plazar

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
morda se ti zdi, da si prepočasna, ker si vzameš za delo premalo časa in ti ga zato zmanjka? Za nekatere stvari ni dovolj samo npr. pol ure dela, morda bo potrebno nekaj ur ali pa nekaj dni, da se vse naučiš in narediš. Poskusi z drugačno organizacijo dela, začni se učiti prej, delaj sproti. Če si delaš izpiske in/ali miselne vzorce ne prepisuj vsega kar piše v učbeniku, ampak samo ključne besede - to ti bo vsekakor prihranilo nekaj časa.
Poskusi tudi z drugačnimi tehnikami in načini učenja (več o tem si lahko prebereš v strokovnih prispevkih v rubriki šola in učenje na tem portalu). Za pomoč lahko prosiš tudi razrednika ali pa svetovalno službo.
Predvsem pa bodi vztrajna in potrpežljiva.
Vse dobro :)
Barbara Plazar, mag. prof. pedagogike
an
ani
Najlepša hvala za odgovor :)
Lep pozdrav