Obiskujem drugi letnik frizerske šole. Sem prav dober učenec . Po programu moram pripeljati k uri praktičnega pouka modele ob pol osmih zjutraj a jih nikjer ne dobim, domači so bili vsi težava pa je tudi v tem,da jih potem profesorica prakse sfuša čeprav se smešno sliši,ker to nisem jaz in si nobeden več ne upa pridet pa še prakso imam v tistem času ,ko so vsi v službi...zaradi teh nepridobljenih ocen lahko letnika ne zaključim čeprav imam vse ocene prav dobre.. sedaj bom poizkusil še dobiti kakšen model ,drugo leto,ko jih potrebujem 40 ob profesorici,ki ji nobeden od mojih ne zaupa več glave pa bo to sila težko..zanima me ali se lahko v tretjem letniku vpišem v drugo šolo ali pa sem že prepozen...in je moj vlak odpeljal...iskrena hvala za odgovor.
• Ar
Arči
Mislil sem, da je šola dolžna poskrbeti, da praktični pouk poteka nemoteno. Sedaj pa berem, da temu ni tako. Najti 40 modelov? Pa da vas je v razredu okoli 25, pa da imate dve, bog ne daj tri paralelke, pa to velja za en letnik, zato je potrebno vse pomnožiti še s 3 (trije letniki). Pa da še malo kompliciram, da obstaja kar nekaj frizerskih šol,  pa pridemo do zaključka da je lažje priti zdravnika kot do modela za učenca frizerske šole.
Nekoč so bili baje vajenci. Teh problemov ni bilo. Manjkalo je kandidatov za frizerje in ne modelov.
Res bi bilo zanimivo vedeti kaj o tem menijo na pristojnem ministrstvu.
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Žal mi je, da te nestrokovnost ter nerazumevanje učiteljev ovira pri uspešnosti šolanja in uresničevanju svojih želja.
A si že morda poskusil to težavo zaupati pri svetovalni delavki? Jaz bi ti svetovala, da se oglasiš pri njej ter ji zaupaš svojo težavo, ona bi ti morda znala pomagati, če ne pri iskanju modelov, pa pri reševanju težave glede te učiteljice prakse. Morda bi pa lahko sošolci stopili skupaj in se pritožili razredniku ali pa dijaški skupnosti, morda celo ravnatelju. Lahko bi se tudi starši pritožili. Prav bi bilo, da izrazite težavo, to je najbrž problem, ki ga vidijo tudi drugi, ampak se morda nihče ne upa izpostaviti.
Imaš pa vsekakor tudi možnost prepisa, katerega lahko izvedeš že tekom šolskega leta, ne rabiš čakati na zaključek letnika. Prepis pa je seveda pogojen s tem, če imajo na drugi šoli prosto mesto. Svetujem ti, da kontaktiraš v svetovalno službo na drugi šoli, kjer ti bodo dali podatek o prostem mestu ter te informirali o postopku prepisa. Slednji poteka tako, da napišeš prošnjo, v kateri podaš tudi razlog za prepis (lahko ga seveda prilagodiš), zraven pa priložiš tudi kopijo spričevala 1. letnika in pridobljene ocene v 2. letniku v primeru prepisa med šolskim letom oziroma tudi kopijo spričevala 2. letnika v primeru prepisa po zaključku šolskega leta. Nato te bodo skupaj s starši povabili na razgovor in v primeru prostega mesta boš povabljen na vpis.
Upam, da bo kateri iz nasvetov tudi rešitev situacije.
Želim ti uspešno leto in čim več motivacije!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike