Pozdravljeni,
sem 1.letnik predšolske vzgoje, lani sem si močno želela v oblikovalno šolo a nisem bila sprejeta...vse me vleče k umetnosti zato sem dobila idejo da bi se prepisala naslednje leto v umetniško gimnazijo-likovna smer ali bi morala ponavljati 1 letnik? Ali imam sploh možnost se prepisati? Lep pozdrav
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Krasno je, da imaš strast do nečesa in super, da si želiš sljednje uresničiti! Seveda imaš možnost prepisa. Ker gre sicer v tem primeru za drug izobraževalni program, boš morala ponovno v prvi letnik, je pa možno, da bi se ti kakšni predmeti lahko priznali.
Možnost pa je tudi, da se letos prepišeš, če imajo na šoli seveda prosto mesto. Svetujem ti, da pokličeš v svetovalno službo in povprašaš po prostem mestu ter poveš, zakaj bi se rada prepisala. V tem primeru ti bodo najverjetneje rekli, da moraš napisati prošnjo, potem te bodo povabili na razgovor s starši in v primeru, da imajo prosto mesto, se lahko že tekom tega šolskega leta prepišeš, s tem da boš morala nadoknadito vse zamujeno v določenem roku.
Če ti na gimnazijo ne bo uspelo, pa lahko poskusiš na oblikovalni, če imajo tam kakšno prosto mesto.
Želim ti veliko ustvarjalnosti in da boš prišla na pot, ki si jo želiš!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike