Živjo,
sem drugi letnik gimnazije, ki ga ponavljam... In zdaj ocene spet niso najboljše, grozi mi najmanj en popravni izpit, starši so me se kar odrekli.. Zanima me če je pozno zdaj v aprilu se prepisat v drugo šolo, in kaj se zgodi ko se prepišem, poleg izpitov. Kaj se vse ocene zbrišejo in bi mogu iz vseh predmetom pridobit ocene do konca šolskega leta? Hvala vam za odgovore vnaprej, res sem v problemih..
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
s prepisom na drugo šolo se na žalost ne bo spremenilo prav veliko. Kljub prepisu na drugo šolo boš še vedno moral opraviti obveznosti, ki jih tista šola zahteva. Tudi trenutne ocene se ne izbrišejo.
Morda bi ti svetovala, glede na to, da se približuje konec šolskega leta, da ostaneš na tej šoli in se prepišeš z novim šolskim letom, če si boš to seveda še želel oziroma se ti zdi, da je program, v katerem si trenutno, prezahteven. Do zdaj pa poskusi pridobiti oziroma popraviti ocene, ki jih še moraš. Svetujem ti, da stopiš do posameznega učitelja in se poskusiš dogovoriti, kako te ocene pridobiti oziroma popraviti. Če je to seveda mogoče, lahko razmisliš tudi o kakšnih inštrukcijah. V nasprotnem primeru lahko poprosiš kakšnega sošolca oziroma sošolko za pomoč. Poskusi tudi vložiti (še) več časa v učenje in si ustvari nekako učno rutino (npr. učiš se vsak dan ob določeni uri).
Predvsem pa ne obupaj - še vedno je čas, da ocene popraviš in nadaljuješ v naslednji letnik.
Želim ti vso srečo,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike