Dober dan, zelim se prepisati na drugo osnovno solo, da bi tam obiskoval 9. razred, saj se v trenutnem razredu ne pocutim dobro. Sosolci se mi posmehujejo, ker imam dobre ocene,ali pa kar tako. Samo menjave razreda si ne zelim, ker bi s sosolci se vedno imel precej stika.
Mama idejo podpira, oce ne. Kaj se zgodi,ce se oce s prepisom ne bo strinjal, ali lahko poda vlogo za prepis samo mama?
• Uredništvo
Doroteja Vodopivec

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Žal je običajno tako, da če sta oba tvoja skrbnika, potem potrebujemo podpis obeh. Lahko pa morda poskusiš očetu predstaviti svojo situacijo in bo lažje sprejel tvojo odločitev.
Velikokrat pa otrokom povem, da lahko da se bo zbadanje nadaljevalo tudi ob menjavi šole. Tako da ti priporočam, da morda delaš tudi na sebi in svoji samozavesti. V življenju boš naletela vedno na ljudi, ki ti bodo želeli škoditi. Od tebe je odvisno koliko si boš dopustila, da te to rani.
Upam, da si dobila odgovor, ki si ga iskala.
Doroteja Vodopivec, mag. psihologije