Pozdravljeni,
Trenutno razmišljam da se pripišem iz programa ekonomski tehnik na 3 letno šolo(sem dijak 2 letnika)... zdaj bi pa vprašal v katero 3 letno šolo bi lahko sploh šol glede na to da ma veliko 3 letnih šol prakse in če nimaš nobene povezave oz praktičnega znanja te niti ne sprejmejo. Npr videl sem program gastronom-3 letni program in moraš imeti vsaj neko znanje oz piše da se lahko vpišeš če si bil na šoli ki ima s tem povezavo...
Lp
Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
če prav razumem bi se rad preusmeril v drug program in sicer v 3 letno šolo. Pri vsaki preusmeritvi je potrebno vedeti da boš moral tekom šolskega leta opravljati ne le predmete ki so na urniku ampak tudi predmete, ki jih moraš opraviti iz 1.letnika (tiste ki jih na trenutni šoli nimaš, so pa obvezni na novi soli).
V drugi letnik se lahko vpišeš, gre bolj za to da bolj kot sta si različna programa, več predmetov moraš opraviti naknadno. Zato se priporoča enaka oz podobna smer.
Svetujem ti da pregledaš seznam 3 letnih šol in pokličeš svetovalno službo tiste šole, ki te zanima. Povprašaj ali sploh imajo kakšno prosto mesto in kakšna je možnost za prepis. V svetovalni sluzbi bodo, če je prepis možen, primerjali predmetnike in ti sporočili kaj vse bi moral za prepis še opraviti.
Želim ti da najdeš smer ki te bo navduševala tekom izobraževalne poti.
Urška Koštomaj, mag. psihologije