Pozdravljeni,
Razmišljam da se prepišem na drugo šolo, rad bi samo vprašal kam morem it da dobim odjavnico... da se odjavim od šole? Lahko to kar preko računalnika? Vprašal bi še za vpisnico, po vpisnico moram iti na tisto šolo na katero se želim vpisati?
Lp
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Za prepis na drugo šolo moraš najprej poizvedeti, če imajo v programu prosto mesto. To pomeni, da kontakritaš svetovalno službo želene šole in zraven razložiš svojo situacijo, da se torej želiš prepisati. V kolikor imajo prosto mesto, boš moral poslati verjetno še pisno prošnjo in kopije spričeval letnikov, ki si jih zaključil, potem sledi še razgovor s tabo in starši.
Izpisnico (odjavnico) boš pisno moral iti podpisati na sedanjo šolo, potem pa boš na novi šoli izpolnil vpisnico. A pazi, da ne bo med izpisom in vpisom minilo več kot en dan, da ne boš brez statusa dijaka in posledično brez zavarovanja. Bodo pa ti vse potrebne informacije povedali v svetovalni službi, tako da kar pogumno kontaktiraj čimprej.
Želim ti vse dobro!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike