Dober dan,
mene zanima če se je možno prepisati iz programa elektrotehnik na program avtomehanik v drugi srednji šoli. Sredi leta sem ugotovil, da me elektrika ne zanima in vem, da nebom naredil letnika. Nevem kako pa gre postopek prepisovanja. Ali rabim it svetovalni sluzbi na obeh šolah?
Lp
Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
ali je prepis možen ali ne, je odvisno od več dejavnikov. Prvo je pomembno to, da ima šola, na katero bi se rad prepisal, prosto mesto na programu, ki te zanima. Kar moraš najprej narediti je, da pokličeš na srednjo šolo, ki te zanima in se pozanimaš ali bi te mogoče lahko vzeli. Nisi omenil, kateri letnik si - predvidevam da 1. ali 2. V primeru, da si 2. letnik, boš moral na novem programu opravljati predmetne izpite iz 1. letnika (to se po navadi počne tekom leta in med počitnicami). Vse to se dogovoriš s srednjo šolo, kamor se želiš prepisati. Boš pa moral tudi do svetovalne službe na svoji trenutni šoli urediti vse potrebno za izpis. Predlagam pa ti, da se na njih obrneš že prej, saj te bodo lahko usmerili in ti pomagali pri razmišljanju, kateri program je zate najboljši.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije