Hej!!
Kako poteka prepis srednje šole, ali se js možno prepisati na srednjo šolo za katero rabis imeti likovni preizkus, ki ga sama nimam in kako ga dobiti med šolskim letom?!!
Hvala:))
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Šole praviloma izvajajo preizkuse nadarjenosti enkrat letno, v mesecu marcu. Izredni termini so izjema, v primeru bolezni ali npr. udeležbi na tekmovanju.
Pozanimaj se na izbrani šoli, ali bi te morda sprejeli z pogojnim vpisom (in bi marca opravljala preizkus) ali bi morala do takrat obiskovati sedanjo šolo.
Najbolje, da napišeš prošnjo in priložiš fotokopije spričeval, pošlješ na šolo in čez nekaj dni pokličeš. Seveda pa lahko greš vprašat tudi osebno, če šola ni preveč oddaljena.
Lepo te pozdravljam,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja