Rada bi se prepisala po prvem letniku iz srednje sole za ekonomskega tehnika na 3 letno strojno in me zanima če se mi splača
vs
vseved
Ce te zanima strojnistvo bolj kot ekonomija potem se splaca. Na strojni zna biti vec fizike pa matematike tako, da ce s tem nimas tezav pojdi tja kamor te srce vlece:)
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Tako kot je že nekdo napisal odgovor – to je čisto odvisno od tega, kaj si ti želiš. Odvisno kateri predmet ti bolj ležijo in pa odvisno, kaj si želiš v življenju početi. Morda bi lahko izkoristila informativne dneve v februarju, da si ogledaš program na strojni šoli in povprašaš profesorje in dijake, karkoli te zanima.
Razlika pa je seveda v stopnji izobrazbe. Po končani 4-letni šoli (ekonomski tehnik), imaš poklicno maturo. Po končani 3-letni (strojni) pa imaš mojstrski izpit, lahko pa seveda nadaljuješ program poklicnega tehniškega izobraževanja, ki traja dodatni 2 leti, ki ga zaključiš prav tako s poklicno maturo.
Raziskuj sebe, kaj ti najbolj odgovarja oziroma predvsem kaj te zanima. Kadar delamo z zanimanjem, porabimo manj časa in energije.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike