Pozdravljeni,grem v drugi letnik elektrikar energetik,praksa mi ne gre in bi rad se prepisal v lazjo solo npr mizar pa me zanima ali bom razlko predmeta prenavljao
• Uredništvo
Maruša Grešak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
Če prav razumem, si trenutno vpisan na strokovno srednjo šolo program elektrikar / energetik. Program se ti zdi preveč zahteven in razmišljaš o prepisu - na primer na triletni program mizar. Zanima te, ali boš moral opravljati predmete iz 1. in 2. letnika, ki jih nisi še opravljal. Katere predmete boš moral naknadno opraviti, je stvar posamezne šole. Najboljše je, da greš do šolske svetovalne delavke in skupaj pokličeta na šolo, ki te zanima. Oni ti bodo po tem povedali, kakšen bi bil postopek prepisa. Skoraj zagotovo pa boš moral nekaj predmetov opraviti v obliki predmetnih izpitov. Verjetno bi moral opravljati tudi prakso za 1. in 2. letnik. Kako bi te obveznosti nadomestil in v kakšnem časovnem okvirju, pa določi šola. Tako da najboljše, da se obrneš na konkretno šolo, kamor se želiš prepisati.
Lep pozdrav,
Maruša Grešak, mag. psihologije