Pozdravljeni,
vpisala sem se na študijsko smer s katero nisem zadovoljna in ne želim nadaljevati študija na njej. V prvem roku letošnjega razpisa za vpis na fakultete se nisem vpisala nikamor, ker sem takrat še imela namen vztrajati na izbranem programu, a sem zdaj ugotovila, da si tega ne želim. (Opravila sem izpite prvega semestra in opravim lahko tudi predmete drugega semestra, da imam zaključen letnik).
Zelo me zanima študij logopedije in surpedagogike na pedagoški falulteti, a žal ta ponavadi ne razpiše drugega roka. Imam sicer dovolj visoke točke za vpis in bi se lahko vpisala s prvim rokom leta 2025, vendar si ne želim pavzirati in zapraviti enega leta, rada bi čim prej končala s študijem. Zanima me ali obstaja kakšna možnost za prehajanje med študijskimi smermi, da bi se naslednje leto vpisala na kakšen soroden program in opravila diferencialne izpiti za vpis v drugi letnik? (Sicer se bojim, da ta možnost ne obstaja in da bom morala pavzirati, a vseeno vprašam).
Hvala za vaš odgovor.
• Uredništvo
Urška Žerak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
hvala za tvoje vprašanje. Glede na dostopne informacije, ki sem jih pridobila v referatu Pedagoške fakultete zaradi omejitev vpisa na študijskem programu logopedije in surdopedagogike letos žal ne bo razpisan drugi rok. Prav tako za ta študijski program žal ni možno prehajanje med študijskimi smermi. Če te zanima še kaj specifičnega v zvezi s študijskim programom, predlagam, da pokličeš v referat Pedagoške fakultete (01 58 92 201) oz. pišeš na referat@pef.uni-lj.si, kjer ti bodo strokovni delavci z veseljem odgovorili na vsa vprašanja v zvezi s študijem na Pedagoški fakulteti.
Verjamem, da se boš dobro odločila glede na vse dostopne informacije. Srečno pri odločitvi. V kolikor imaš še kakšno vprašanje, sem ti na voljo.
Prijazen pozdrav in vse dobro ti želim.
dr. Urška Žerak, mag. psihologije