Pozdravljeni, jaz obiskujem srednjo solo v nm in sicer 1letnik, program medijski tehnik. rada bi pa se prepisala na kozmeticno solo v lj in sla v dijaka, sicer sem v soli dobra in vem da je kozmeticna tezja sola vendar me ta sola zelo zanima ze od zmeraj. se spalaca prepisati?
Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
pišeš, da obiskuješ srednjo strokovno šolo, program medijski tehnik. Želiš se prepisati na srednjo zdravsteno šolo v Ljubljani, smer kozmetični tehnik. Nisi prepričana, če se je smiselno prepisati.
Dejstvo je, da sta oba programa del srednjega strokovnega izobraževanje. To pomeni, da so vsaj pričakovani rezultati pri splošnih predmetih podobni.Težko govorimo o tem, da je kakšna šola "lažja" oz. "težja"seveda pa ima vsako področje svoje specifike pri strokovnih predmetih. Posamezniki, ki imajo več izkušenj z medijskim področjem se bodo morda bolje znašli na medijski šoli. Nasprotno pa se bodo tudi tisti, ki imajo več izkušenj s kozmetičnim področjem, lažje znašli na kozmetični šoli. Želim ti sporočiti le, da razmisli o tem, katero področje/hobiji so ti bližji. Morda razmisliš in zapišeš seznam hobijev, reči, ki te zanimajo in jih poskušaš povezati s smerjo šole.
Zakaj se nisi za vpis na kozmetični program vpisala ob koncu šolskega leta? Zaradi omejitev vpisa ali česa drugega? Kaj misliš, da te bremeni v trenutni situaciji? Zakaj si si premislila? Je tvoja odločitev, ali je nanjo vplival kdo drug?
Dejstvo je, da smo lahko uspešnejši na področju, ki nam je bolj zanimivo. Osebno bi raje razmislila o razlogih in možnih pozitivnih odzivih ob spremembi šole. Dobro pa je vedeti, da boš ob prepisu morala opraviti tudi diferencialne izpite. Več informacij dobiš tukaj. Svetujem ti, da kontaktiraš šolsko svetovalno službo željene šole.
Si se pogovorila s svetovalno službo, ki jo trenutno obiskuješ? Kaj pravijo tvoji najbližji? Boš lahko pustila prijatelje in se vključila v novo okolje? Kateri poklic si želiš opravljati?
Svetujem ti, da premisliš, se pogovoriš in nato sprejmeš odločitev. Verjamem, da boš storila pravo stvar.
Vse dobro in srečno!
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike