Pozdravljeni!
Vpisala sem se na srednjo šolo za farmacijo, kozmetiko in zdravstvo (sšfkz) z 171 točkami. Prve tedne septembra mi je bilo zelo težko, tudi zdaj mi je in nevem ali naj se prepišem na Škofijsko Klasično gimnazijo (skg). Starša bi bila proti tem, ker sta bila vesela da sem se vpisala na farmacijo, saj ven pridem s poklicem. Ampak jaz nevem če to hočem Oz. Sem hotela ampak ni več 'prav'. Na skg narediš tudi zelo dobro maturo....
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
morda razlog ''težko mi je'' po tako kratkem času ni najboljši za prepis na drugo srednjo šolo. Minil je šele prvi mesec srednje šole. Sprememba iz osnovne na srednjo šolo je ogromna. Dobila si nove predmete, nove sošolce, nove učitelje, si v novem okolju, snovi je veliko več ... Vsak ''nov'' dijak potrebuje nekaj časa, da se na nov sistem navadi in verjamem, da se boš nanj navadila tudi ti.
Če bi bila na tvojem mestu, bi s svojo odločitvijo še počakala, vsaj do konca tega šolskega leta. Če boš takrat še vedno takšnega mnenja, potem ti svetujem, da se o tem pogovoriš s starši.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike