Pozdravljeni,
sem dijakinja prvega letnika na gimnaziji,vendar mi na šoli kjer sem sedaj ni ravno všeč.Slišala sem,da se med šolskim letom ne moreš vpisati drugam...
Bi se lahko prepisala na drugo šolo kljub temu,da je oktober?Kakšen je postopek vpisa?
Najlepša hvala za vaš odgovor!
Lep pozdrav
• Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
žal mi je, da nisi zadovoljna s šolo. Ampak vedi, da ni to nič strašnega. Seveda imaš možnost prepisa kadarkoli med šolskim letom, če je seveda na šoli, kamor si želiš, prosto mesto. Svetujem, da premisliš, kako bi se rada prepisala in nato pokličeš v svetovano službo te šole ter vprašaš, če imajo kakšno prosto mesto ter poveš, da bi se rada prepisala. V kolikor imajo v programu prosto mesto, ti bodo razložili, kakšen je postopek. Po navadi moraš poslati prošnjo, potem te povabijo skupaj s starši na razgovor.
Veliko uspeha ti želim in upam, da se boš na novi šoli počitila bolje.
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike
• ma
malček
Vsebina je skrita.
• Uredništvo
Uredništvo
Pozdravljeni,
spletna svetovalnica #Tosemjaz je namenjena mladostnikom in njihovim težavam pri odraščanju.
Lepo prosimo, da se z vašim vprašanjem obrnete na svetovalno službo trenutne in bodoče šole, kjer vam bodo zagotovo najlažje in najbolj ustrezno svetovali.
Lep pozdrav iz uredništva.