Pozdravljeni,
letos sem padla 2. letnik gimnazije. Odločala sem se že konec avgusta ali naj se prepišem drugam ali ostanem. Odločila sem se, da ostanem kar pa se izkazalo za napako. V razredu zdaj nimam prijateljev, počutim se osamljeno. Prepisala bi se na že izbrano strokovno šolo v 2. letnik, ker tam že poznam nekaj oseb. Bi to pomenilo, da bom morala opravljati še diferencialne izpite? + kako zahtevni in koliko je ponavadi teh predmetov katere bi morala dodatno opraviti?
Hvala,
PS
Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
v kolikor se želiš prepisati na drugo srednjo šolo je prvi korak kontaktiranje svetovalne službe na tej srednji šoli. V svetovalni službi na želeni šoli se pozanimaj, ali so še prosta mesta. Tam ti bodo tudi povedali katere diferencialne izpite bi morala opraviti, da bi lahko bila sprejeta.
Kako zahtevni in koliko diferencialnih izpitov bi morala opraviti ne morem reči, saj je to odvisno od programa - povsod je drugače. Načeloma velja, da opraviš izpite za tiste predmete, ki jih na prejšnji šoli še nisi imela.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike