Pozdravljeni, sem koncala prvi in drugi letnik srednje zdravstvene sole ljubljana, in trenutno zacenjam tretji letnik. Zanima me kaj vse bi morala "izpolniti" oziroma opraviti, da bi se lahko prepisala na predsolsko srednjo solo v kamnik.
Hvala za odgovore
Uredništvo
Mojca Lapi

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
Čestitam, da ti gre tako super na zdravstveni šoli!
Ker si že tako daleč, morda premisli, če si res želiš zamenjati šolo. Glede na to, da si že skoraj čisto pri koncu, razmisli, če bi morda raje zaključila srednjo zdravstveno in se potem na faks vpisala na predšolsko vzgojo.
Če bi pa res rada to že zdaj naredila, pa ti predlagam, da pokličeš v svetovalno službo na željeno šolo ter vprašaš, kakšni so pogoji za prepis ter če je prosto mesto v oddelku. Morala boš pa opraviti vse strokovne predmete in pa seveda prakso, ki je v vsakem letniku.
Veliko poguma in uspeha ti želim!
Mojca Lapi, mag. prof. pedagogike