Dober dan,
jaz sem se vpisal na strokovno gimnazijo a sem ugotovil, da bi za fakulteto na katero bi se rad potem vpisal bolj potreboval navadno gimnazijo ter ne počutim se dobro na tej šoli, kar me sedaj zelo žre. Prepis sedaj ni možen saj imajo zasedena vsa mesta. Zanima me če bi se mogoče mesta sporostila (bi se kdo izpisal oz. padel letnik in bi nastal prostor), če bi se lahko ob začetku 2. letnika vpisal na navadno gimnazijo.
Hvala za odgovor že v naprej
• Uredništvo
Eva Hršak

Odgovor svetovalke:
Pozdravljen,
sicer ne vem, na katero gimnazijo si vpisan, ampak tudi strokovne gimnazije imajo načeloma ob koncu splošno maturo - takšno, ki si jo želiš in potrebuješ za vpis na želeno fakulteto. Tako da iz tega razloga prepis ni potreben.
Kar se pa tiče prepisa pa je vse odvisno od prostih mest. Prepišeš se lahko kadarkoli (na začetku šolskega leta, med letom ...). Svetujem ti, da se s šolsko svetovalno službo na tisti šoli, na katero bi se rad prepisal, pogovoriš o postopku prepisa.
Lepo se imej,
Eva Hršak, mag. prof. angleščine in mag. prof. pedagogike