lep pozdrav! rada se bi prepisala zbstednje ekonomske sole ,ekonomski tehnik in se bi rada prepisala na prometno solo smer logosticni tehnik ampak me zanima ker imam namen dokoncat prvi letnik na ekonomski (ker je ze maj jn se mi ne splaca zdaj prepisovat)zato bi se prepisala na konci leta in bj med pocitnicaki naredla predmete pa izpite da bi lahko sla v drugi letnik da nebi rabla ite od zacetka in imam fiziko tam ki je na ekonomskibjisem imela pa imam se par strokovnih predmetov ,ce bi mi gdo odgovoril bi bila zelo hvalezna
Uredništvo
Barbara Možina

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
iz tvojega zapisa nisem čisto prepričana kaj želiš vprašati, ampak sklepam, da te zanima, ali se je mogoče prepisati na drugo šolo, vendar v drug letnik.
Prepis je mogoč, v kolikor ima željena šola prosta mesta. Vsekakor pa imajo šole svoja pravila in pogoje za prehajanje med njimi. Najbolje, da se obrneš na svetovalne službe obeh šol, kjer ti bodo lažje svetovali in te usmerili naprej. Prav tako ti bodo pojasnili točno kakšen je postopek, katere predmete moraš dodatno opraviti in kakšni so pogoji za prepis.
Vse dobro.
Barbara Možina, mag. prof. pedagogike