Pozdravljeni,
zanima me ali se lahko prepišem na drugo srednjo šolo, kljub tem da je že en mesec mimo.
lp
• An
Anonimna2892
pokliči na srednjo solo na katero se zelis prepisat, ponavadi je tako da rabis delat kak izpit ce so ze meli ocene ipd srecno
• Uredništvo
Ana Boršič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
razumem tvojo dilemo. Kolikor vem, je prepis mogoč tudi zdaj, čeprav je od začetka šolskega leta že minil en mesec. Najpomembneje je, da na šoli, kamor bi se rada prepisala preveriš, ali imajo prosto mesto v programu in letniku, ki te zanima. Če prostor je, potem skupaj s starši oddate vlogo za prepis, o kateri se nato dogovorita obe šoli.
Svetujem ti sledeče:
- Pogovori se s strokovnimi delavci  v šolski svetovalni službi na tvoji trenutni šoli. Zaupaj ji svoje tegobe, izkušnje in izzive. Skupaj lahko pregledate razloge za prepis in druge možnosti.
- Kontaktiraj novo šolo. Pokliči v svetovalno službo in se pozanimaj, ali imajo prostor in ali izpolnjuješ pogoje za vpis.
- Razmisli o svojih željah in ciljih, ter ali jih z menjavo programa lahko dosežeš ali ne.
- Razmisli tudi o družbi oz. socialnem okolju, dejavnostih, ki jih nudi šola ter ostalih dejavnikih, ki se bodo ob morebitni menjavi spremenili.
Dobro je, da se na odločitev pripraviš in razmisliš, zakaj želiš spremembo, da bo prehod čim bolj gladek. Prepis ni nič neobičajnega, vendar ga je lažje izpeljati, če imaš jasne ter utemeljene razloge in podporo staršev.
Ana Boršič, mag. prof. pedagogike