Pozdrav!!
Stara sem 15. let in končujem 1. letnik smer medijski tehnik. V OŠ sem imela 2 želje glede srednje šole. Na prvem nestu je bila vzgojiteljska šola,na drugem medijski tehnik.. Izbraka sem slednhega,ker so me prepričevali,da kot vzgojiteljica ne bom dobila službe ozitoma zelo tezko. Danes mi je žal. Zanima me,kako poteka prepis na drugo srednjo šolo in katere pogoje moram izpolniti..
Hvala za informacije..
Dijakinja L.
• Uredništvo
Helena Maher Resinovič

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena.
Postopek prepisa običajno poteka takole: na vzgojiteljsko šolo pošlješ prošnjo, v kateri pojasniš razloge, zaradi katerih bi se želela prepisati. Ne pozabi pripisati kontaktih podatkov staršev (telefonske, elektronski naslovi). Priloži spričevala 7., 8. in 9. razreda ter izpis ocen 1. letnika. Prej lahko na šolo tudi pokličeš (ali kdo od staršev) in napoveš, da bo prispela tvoja prošnja; hkrati pa lahko pridobiš informacijo, kako kaže s prostimi mesti.
Predvidevam, da te bodo, skupaj s starši, povabili na pogovor, kjer se boste pogovorili o možnostih prepisa in obveznostih, ki bi jih morala opraviti za 1. letnik (strokovni predmeti, praksa).
Želim ti uspešen zaključek šolskega leta in držim pesti, da se ti uresniči želja. Nekaj napora bo treba vložiti, a zdaj je še čas - po 2. letniku se nabere preveč dodatnih obveznosti na strokovnem področju.
Lepo te pozdravljam,
mag. Helena Maher Resinovič, univ. dipl. psihologinja