Zdravo, mene pa zanima a se lahko v 4letniku (3+2) spremenim program iz pti 3+2 zdravstvena nega na 4letni program - 4letnik elektrotehnik pa naredim vse v enem letu zamujeno?, ker mi je tko šola ful prelahka in izgubila bom 1let.
Anonimo prosim, hvala.
Lep pozdrav, Naja :)
• Uredništvo
Urška Koštomaj

Odgovor svetovalke:
Pozdravljena,
če sem te prav razumela bi rada hitreje končala srednjo šolo in si pridobila izobrazbo, hkrati za spremenila smer izobraževanja. Trenutno si vpisala v pti program zdravstvene nege - si skoraj pri koncu, želiš pa v 4. letnik programa elektrotehnike.
Kako to, da si želiš spremeniti smer izobraževanja po 4. letih? Te to področje res tako zanima? Če se ti zdi trenutno izobraževanje prelahko, si pomislila na dodatne aktivnosti, ki ti lahko pomagajo pri razvijanju tvojih spretnosti?
Pri spremembi programa ne gre tako lahko. Predmetniki različnih programov so različni. Prepis iz enega programa v drugega se priporoča prvi 2 leti srednje šole, kasneje ne, saj je potrebno narediti preveč diferencialnih izpitov in prakse poleg rednih obveznosti tistega letnika.
Predlagam, da obiščeš svetovalno službo in vprašaš za nasvet. Pokličeš pa lahko tudi ustanovo kjer v tvojem okolišu ponujajo izobraževanje odraslih in povprašaš o možnostih izobraževanja tudi pri njih.
Želim ti vse dobro!
Urška Koštomaj, mag. psihologije