Pozdravljeni
rada bi se prepisala iz svoje srednje sole na drugo srednjo solo in sicer sem se pozanimala pri svetivalno sluzbi naredila use korake moram samo še napisati prosnjo a ne vem kako in kaj naj napisem
• Uredništvo
Urška Stepišnik

Odgovor svetovalke:
Lepo pozdravljena,
pri svetovalni delavki na šoli, na katero se želiš prepisati, preveri, ali imajo obrazec prošnje za preusmeritev.
V kolikor nimajo, napiši kdo si, kam si trenutno vpisana in kam se želiš vpisati. Napiši tudi svoje razloge za preusmeritev. Na prošnji naj bodo navedeni tudi kontaktni podatki staršev.
Lahko pomagaš z iskanjem v Google iskalniku - prošnja za prešolanje. Prilagam sliko enega izmed prvih zadetkov.
Kot priloge dodaj spričevala - če se vpisuješ v prvi letnik, priložiš kopije spričeval 7., 8. in 9. razreda, za višje letnike pa priložiš spričevala predhodno opravljenih letnikov srednje šole.
Če se preusmerjaš na drug program, prosi za določitev predmetnih izpitov, ki bi jih morala opraviti. Če gre za popolnoma drug program, ti namreč lahko za redni vpis določijo manjkajoče izpite na podlagi primerjave predmetnikov.
Če potrebuješ še kakšno pomoč, sem ti na voljo.
Želim ti lep dan,
Urška Stepišnik, dipl. m. s. in mag. prof. socialne pedagogike